Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ulestro schreef:Als dit waar is denk ik dat Edward er ook weel een mooi percentage aan zal verdienen...
En als hij over Totilas mag beschikken tot de OS is dit voor hem heel erg mooi meegenomen en tegen dan zal er zeker en vast opnieuw een erg goeie opvolger op hem staan te wachten...
Want dan is Totilas 12 jaar en komen de blessures dichter bij...
Als eigenaar zou ik hem dus zeker laten en gaan en met die voorwaarde van de OS zou ik(als ik Edward was) hem ook laten gaan...
Zo'n bod krijg je maar 1 keer in je leven denk ik
emma525 schreef:ulestro schreef:Als dit waar is denk ik dat Edward er ook weel een mooi percentage aan zal verdienen...
En als hij over Totilas mag beschikken tot de OS is dit voor hem heel erg mooi meegenomen en tegen dan zal er zeker en vast opnieuw een erg goeie opvolger op hem staan te wachten...
Want dan is Totilas 12 jaar en komen de blessures dichter bij...
Als eigenaar zou ik hem dus zeker laten en gaan en met die voorwaarde van de OS zou ik(als ik Edward was) hem ook laten gaan...
Zo'n bod krijg je maar 1 keer in je leven denk ik
hoezo 12?? in Windsor CHship 2009 was Totilas nog 9 jaar.
http://www.youtube.com/watch?v=RZhtiCqBAGM&feature=related
Lydjaa schreef:Dat zou wel heel erg zijn, en dat zou Edward ook niet verdienen aangezien dat ook al met Lingh gebeurt was!
Yolien schreef:essiesilly schreef:idd vanochtend heb ik deze geruchten ook uit betrouwbare bron gehoorderg jammer... vooral omdat ze heeel hard geroepen hebben dat ie niet te koop is dit is uiteraard heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel geld maar zooo jammer!! zo n goed beest voor de sport van nederland..
Zo niet zo mooi zijn, ik weet niet hoe of wat jou betrouwbare bron is maar leuk is het niet.
happyness schreef:Volgens mij heb ik Edward weleens in een interview horen zeggen dat hij met de eigenaren afgesproken (ondertekend) heeft dat Totilas niet net als Lingh onder zijn kont vandaan verkocht wordt, anders was hij er niet aan begonnen!