Overtreffen
Kundige
Trainers
hoe toepasselijk......

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hopla schreef:Ik vraag me af of het paard werkelijk geholpen is met al die 'goede' bedoelingen. In mijn ogen is het paard pas echt geholpen met een einde te maken aan zijn ellendige leven.
Er zijn zat paarden die minder triest zijn en hulp nodig hebben en ook veel meer kans maken op succes.
Dat men het paard naar zo'n event mee neemt vind ik belachelijk. Kunnen we allemaal ooch en aach roepen en zien hoe 'goed' de behandelaars zijn.
hopla schreef:Potverdikkie, ik ben ook een dierenvriend in hart en nieren maar vind dat men te ver gaat hierin.
Wie de behandelaars zijn weet ik niet maar ik bedoel diegene(n) die dit paard zijn leven gaan redden op welke manier dan ook. Zeker het eventgebeuren keur ik af. Dit paard heeft trauma's. In mijn beleving had je het paard maar op één manier kunnen redden en dat is een eind te maken aan zijn leven.
rockwitch schreef:jullie weten niet hoe ze eraan toe was toen ze kwam, maar ze heeft altijd die vechtlust om te overleven gehad, anders had ze allang in Roemenie de strijd opgegeven. Ze gaat alleen nu nog steeds door met die strijd omdat ze niet beter weet. We hopen gewoon dat Annemarie en haar team door kunnen dringen zodat Javi snapt, dat het vechten niet meer nodig is.
Jitske_ schreef:Je zei eerder zelf, dat ze heel zwak was toen ze naar Nederland werd gehaald. En ik begrijp dat er toen niet zoveel vechterigs aan het paard was. Vrij logisch dat ze toen ook niet zo onder de indruk was van allerlei drukte en mensen om haar heen.
Niemand kan voorspellen hoe ze gaat reageren of hoe HE uit gaat pakken voor zo'n getraumatiseerd en blijkbaar onvoorspelbaar paard. Waarom dan het risico nemen?
potverdikkie schreef:Is wel grappig als ze dat gaan doen, want dan zien we een hele boel mensen vliegen![]()
Maar ik begrijp wat je bedoeld hoor!