Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Amanda_T schreef:Ik vind dat je nogal fors uithaalt naar diegene die het veroorzaakt heeft. Niet alle zakenmannen zijn zo en denk je nou serieus dat zo iemand dat expres doet? Ongeluk zit ik een klein hoekje, en ik denk niet dat jij het recht hebt om zo te oordelen over iemand. Ook al is het heel vervelend wat er gebeurd is, en wens ik je er alle sterkte mee, vind ik het ontzettend onbeschoft en ronduit schandalig hoe je hier de veroorzaker neerzet. Zo iemand gaat dit ook niet in de koude kleren zitten, en zoekt even op google op wat artikelen over het ongeval en kan zo op jou post stuiten. Dan word het nog een moeilijker verhaal, want dan denk dat het helemaal moeilijk word om je centen terug te krijgen. En dat je alleen dagwaarde krijgt is niet die man zijn schuld...
Nataliee schreef:Ik begrijp hieruit dat als iemand jou aanrijd je zegt 'Joh meneer geen probleem, kan gebeuren'
Zij en dat paard hadden wel dood kunnen zijn, en sorry hoor maar een trailer over het hoofd zien?
Ook al was het een lief omaatje, mensen kunnen op de snelweg wel degelijk uit hun doppen kijken!
Ninx schreef:Als deze man het hart en verstand op de juiste plaats heeft zitten, dan meld hij zich vandaag nog bij de politie...
Want begrijp ik nou goed dat de man em gepeerd is na het ongeluk?
Nataliee schreef:Amanda_T schreef:Ik vind dat je nogal fors uithaalt naar diegene die het veroorzaakt heeft. Niet alle zakenmannen zijn zo en denk je nou serieus dat zo iemand dat expres doet? Ongeluk zit ik een klein hoekje, en ik denk niet dat jij het recht hebt om zo te oordelen over iemand. Ook al is het heel vervelend wat er gebeurd is, en wens ik je er alle sterkte mee, vind ik het ontzettend onbeschoft en ronduit schandalig hoe je hier de veroorzaker neerzet. Zo iemand gaat dit ook niet in de koude kleren zitten, en zoekt even op google op wat artikelen over het ongeval en kan zo op jou post stuiten. Dan word het nog een moeilijker verhaal, want dan denk dat het helemaal moeilijk word om je centen terug te krijgen. En dat je alleen dagwaarde krijgt is niet die man zijn schuld...
Ik begrijp hieruit dat als iemand jou aanrijd je zegt 'Joh meneer geen probleem, kan gebeuren'
Zij en dat paard hadden wel dood kunnen zijn, en sorry hoor maar een trailer over het hoofd zien?
Ook al was het een lief omaatje, mensen kunnen op de snelweg wel degelijk uit hun doppen kijken!
babbii_lief schreef:mischien is het niet echt netjes om zo te praten over de veroorzaker maar moet daar echt nog een discussi over gaan
ze is erg geschrokken en heeft haar verhaal gedaan het zijn allemaal emotie's en ieder mens heeft dat in deze gevallen dan gaan je emotie's lijkt me vrij normaal.
en ze zal zelf ook wel weten dat het de man niet in de koude kleren gaat zitten maar op dat moment denk je daar echt niet aan als z'n ongeluk je overkomt
wat zou jij geschrokken zijn zeg je hebt heel goed gehandeld heel veel sterkte
Nataliee schreef:Ik begrijp hieruit dat als iemand jou aanrijd je zegt 'Joh meneer geen probleem, kan gebeuren'
MISTRAL94 schreef:...Wat ik enorm storend vind zijn de reacties hier, mensen weten het allemaal zo goed hier maar jullie zijn er stuk voor stuk niet bij geweest. Ongelukken gebeuren nou eenmaal hoe vervelend dat ook is. Kan me niet voorstellen dat die bestuurder gedacht heeft, ach een paardentrailer met 2 hardwerkende meiden daarin. Laat ik daar nou eens vol op in rijden dan zitten zij met de gebakken peren en ben ik nog veel later thuis dan gepland. Kom nou toch....
Iedereen die regelmatig achter het stuur zit heeft weleens een onbewaakt moment gehad dat je er met je gedachte even niet bij was, is niet handig maar wel menselijk :Y)
Fitzroy schreef:Feit blijft dat de bestuurder niet goed op heeft zitten letten, hoe je het ook goed probeert te praten.
Ik kan me de woede van Bianca goed voorstellen. Niet alleen heeft ze de schrik van haar leven gekregen, maar ook kan ze van het verzekeringsgeld niet eens een nieuwe combinatie rijden, terwijl de aanstichter van het ongeluk dat wel kan.Ik kan me voorstellen dat dat zeer onrechtvaardig voelt.
Ninx schreef:Want begrijp ik nou goed dat de man em gepeerd is na het ongeluk?