Trouwens, hebben ze ook pauzes bij dressuurwedstrijden? Zodat ik wat te drinken kan pakken? (Bij de reining slepen ze elke X aantal proeven de bak )
Cayenne schreef:Ik blijf het jammer vinden dat Anne naar Denemarken is gegaan.Volgens mij had ze best leuk gestaan in ons A-kader.Dan komt ze toch wel wat procentjes tekort.
Wel lekkere muziek, alleen idd erg veel stemmen op de achtergrond..Heeft iemand de startlijst zo 123 voor mij? Haha Authentic, niemand thuis die je lief aan kan kijken om wat te brengen
Authentic schreef:Trouwens, hebben ze ook pauzes bij dressuurwedstrijden? Zodat ik wat te drinken kan pakken? (Bij de reining slepen ze elke X aantal proeven de bak )nee wij zitten met luiers aan
Authentic schreef:Trouwens, hebben ze ook pauzes bij dressuurwedstrijden? Zodat ik wat te drinken kan pakken? (Bij de reining slepen ze elke X aantal proeven de bak )Hierna volgens mij.
Anky komt ergens net over de helft geloof ik (na de pauze, geen idee hoelang die duurt?)en edward als laatste
Loizy schreef:Kabouterdans schreef:Hoe krijg ik het scherm groter?? Lekkere muziek erbij nu.In het midden onder het schermpje staat een vierkantje met 200% of voledig scherm ernaastThanks, maar met Mozilla Firefox mis ik blijkbaar iets op het scherm.
vur schreef:Anne heeft ook in Nijmegen bij Van Bergen gelest. Net zoals Anky.Henk van Bergen idd! Hebben ze een hele goede leermeester aan gehad!
Nu hoor ik het weer goed, idd Laurens. Commentaar na de vorige kür leek Sjef wel Wat een heerlijke kür...