Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gomir schreef:Het spijt me enorm, ik bedoelde het goed. Zal voortaan niet meer gezellig op bokt kijken tijdens het eten, maar dat alleen nog doen als ik daar volledige focus voor heb.
Overigens kun je mijn berichten even checken, dan zie je dat niet goed lezen me bepaald niet dagelijks overkomt. Net zoals er niet dagelijks steenoude topics in de lijst actieve topics staan.
Nogmaals mijn welgemeende excuses dat ik dat dit keer over het hoofd gezien heb.
gomir schreef:Het spijt me enorm, ik bedoelde het goed. Zal voortaan niet meer gezellig op bokt kijken tijdens het eten, maar dat alleen nog doen als ik daar volledige focus voor heb.
Overigens kun je mijn berichten even checken, dan zie je dat niet goed lezen me bepaald niet dagelijks overkomt. Net zoals er niet dagelijks steenoude topics in de lijst actieve topics staan.
Nogmaals mijn welgemeende excuses dat ik dat dit keer over het hoofd gezien heb.
koeke schreef:Een stokoud topic, maar ik las net dit verhaal https://www.orangefit.nl/fitblog/on-the-spot/olivier en dacht: dat komt me bekend voor. Dus op zoek op Bokten inderdaad gevonden. Echt de moeite waard om het filmpje even te kijken. Geweldig om te horen hoe het nu met Olivier gaat! Hoop dat hij zijn gouden droom in Parijs kan verwezenlijken.
Tancreda4 schreef:Ik begon ook te lezen alsof het een nieuw topic was en merkte op dat ik voor mij nieuwe bokkers zag, en toen ik een anoniem zag dacht ik 'dat is snel weer van bokt af' dus je bent niet de enige gomirMooie update van zo'n naar ongeluk!
SjonnieZ schreef:Eh gooien we hier geen 2 zaken door elkaar?.
Momenteel ligt een 11-jarige jochie inhet ziekenhuis omdat hij vorige week meegesleurd is door een paard omdat een halstertouw om zn been bleef hangen. Een bokker geeft aan dat z’n been gedeeltelijk geamputeerd is.
Die mooie update gaat over een oud verhaal waarbij de plaatser laat zien dat er respectief is voor iemand die zo iets heftigs meemaakt.
SjonnieZ schreef:Eh gooien we hier geen 2 zaken door elkaar?.
Momenteel ligt een 11-jarige jochie inhet ziekenhuis omdat hij vorige week meegesleurd is door een paard omdat een halstertouw om zn been bleef hangen. Een bokker geeft aan dat z’n been gedeeltelijk geamputeerd is.
Die mooie update gaat over een oud verhaal waarbij de plaatser laat zien dat er respectief is voor iemand die zo iets heftigs meemaakt.
MarliesV schreef:SjonnieZ schreef:Eh gooien we hier geen 2 zaken door elkaar?.
Huh, dat verhaal van dat jochie is van 2009 toch? Of wil je zeggen dat er een exact identiek verhaal nu ook gaande is?
Volgens mij is de update gewoon een mooie aanvulling op de start van dit topic, 15 jaar later.
SjonnieZ schreef:Het originele bericht gaat over een recent geval van vorige week. Even de openingspost lezen.