. Hier hebben wij ook een heel hondenstrandje dus speciaal voor honden en als de paarden daar komen vind ik ook niet dat honden eigenaren daar persé rekening mee hoeven houden. je weet als je daar komt dat er honden zijn dusja
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Hier hebben wij ook een heel hondenstrandje dus speciaal voor honden en als de paarden daar komen vind ik ook niet dat honden eigenaren daar persé rekening mee hoeven houden. je weet als je daar komt dat er honden zijn dusja
suus_ schreef:Heb je helemaal gelijk in. Hier hebben wij ook een heel hondenstrandje dus speciaal voor honden en als de paarden daar komen vind ik ook niet dat honden eigenaren daar persé rekening mee hoeven houden. je weet als je daar komt dat er honden zijn dusja
sharir schreef:suus_ schreef:Heb je helemaal gelijk in. Hier hebben wij ook een heel hondenstrandje dus speciaal voor honden en als de paarden daar komen vind ik ook niet dat honden eigenaren daar persé rekening mee hoeven houden. je weet als je daar komt dat er honden zijn dusja
Nou vind ik eigenlijk wel, Ik denk dat er niet zo snel een paard achter de honden aan gaat.
Maar idd zoiets kan je verwachten.
Alleen zijn er mensen die niet verder kijken dan hun eigen neus en die vinden het wel best als hun hond ervandoor gaat. Is toch een losloopgebied?
Ik kan altijd alleen maar boos worden op de baasjes hoor.
.,.
. _Zsazsa_ schreef:Gut wat een ontzettend vervelend ongeluk zeg! Ik weet hoe het voelt, 4 jaar geleden is ons shetveulen dood gebeten door een kruising labrador/border collie.. Dus voor mij hoef je niet aan te komen met vechthonden, onze rottweilers zouden dat nooit doen. helaas was deze hond van thuis weggelopen en bij ons de wei ingelopen. Had overigens moeder ook nog 2x in de voorbenen gebeten die het veulen wou beschermen.. Uiteindelijk een DA rekening van 540,00 voor moeders, en een dood veulen.
Gelukkig heeft de eigenaar van de hond de DA rekening betaald. Heb alleen nooit sorry gehoord..
Dit is compleet de schuld van de baas, niet van de hond. Beest weet niet beter.
Veel beterschap voor de paarden en de meisjes..
breezy302 schreef:Ja tuurlijk kan ze dat garanderen, ik kan dat toch ook. jammer dat jou bericht vol staat met vooroordelen over alle grote honden want als de chihuahua de pitbull had gebeten was het blijkbaar wel grappig

breezy302 schreef:atilla schreef:En waarom is de hond uit dit artikel een "vechthond"?
goede vraag, nergens wordt er iets over een ras of dergelijks gezegd, misschien in het filmpje maar dat is een taal die ik echt niet kan verstaan
breezy302 schreef:atilla schreef:En waarom is de hond uit dit artikel een "vechthond"?
goede vraag, nergens wordt er iets over een ras of dergelijks gezegd, misschien in het filmpje maar dat is een taal die ik echt niet kan verstaan