Inspekteur toch naar Dressuurstal Van Baalen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

VValar

Re: Inspekteur toch naar Dressuurstal Van Baalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-09 22:33

So much voor recreatief rijden dus :D

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-09 12:48

Voelt een schopje :D!

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 07:56

kreng! :D ;) ..hahaha...maar zijn ze van het weekend gestart??

Frenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 08:27

Jazeker en als eerste geeindigd, dacht met een percentage van 65 of 66 procent...

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 08:44

Frenka schreef:
Jazeker en als eerste geeindigd, dacht met een percentage van 65 of 66 procent...

En als 10e ofzo, met 61%

Wienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 09:36

wat word het over 3 weken??

ZZ-zwaar al of zouden ze nog blijven zitten in het ZZ-licht?

:)

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 12:21

Grand prix :D Nee dat is flauw...

In elk geval een super score voor een jonge combinatie! Ben benieuwd of er foto's zijn?!

Nistria

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 13:31

Ik zag in de uitslagenlijst dat ze bovenaan stonden in een ring met 38 combinaties!
Knap hoor voor zo'n jonge combinatie!

Ik wens ze veel succes en plezier samen.

Shir89

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 13:38

Zondag zijn ze ZZ-Licht gestart in Hulten.

Uitslag bij de 1ste proef:
1ste met 66,29%
En met New Amsterdam was ze 2de met 65,86%
Bij de 2de proef:
Was ze met New Amsterdam 3de met 64,26%
en met Inspekteur was ze 7de met 62,35%

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 14:24

Ik moet hier wel om lachen. Wendy houdt zelf niet van geroddel op internet maar ze veroorzaakt ze wel zelf met al dat vage gedoe.
verkopen, niet verkopen, afscheid, geen afscheid, geen leerpaard, wel een leerpaard, etc etc
Maakt allemaal niet uit maar als je zulke uitspraken op het internet zet dan is het logisch dat mensen, die dit lezen op internet, ook reageren.

Het allerbelangrijkste is dat Inspekteur een passende 'oude' dag krijgt en ik verwacht dat dat bij Van Baalen wel in goede handen is.

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 14:26

1e proef liep hij braaf en netjes doorheen.

De 2e proef was hij stakerig. Overigens viel me ook op dat hij gecastreerd was (tenminste, ik kon niks meer ontdekken :D )

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 15:00

Mytens schreef:
Ik moet hier wel om lachen. Wendy houdt zelf niet van geroddel op internet maar ze veroorzaakt ze wel zelf met al dat vage gedoe.
verkopen, niet verkopen, afscheid, geen afscheid, geen leerpaard, wel een leerpaard, etc etc
Maakt allemaal niet uit maar als je zulke uitspraken op het internet zet dan is het logisch dat mensen, die dit lezen op internet, ook reageren.

Het allerbelangrijkste is dat Inspekteur een passende 'oude' dag krijgt en ik verwacht dat dat bij Van Baalen wel in goede handen is.

Vind je dit een passende oude dag?

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 15:21

Als een paard ontzettend veel plezier in zijn werk heeft waarom zou je dat hem dan ontnemen?? Laatst won in Australie volgens mij een 22-jarige hengst nog de grand prix! Je merkt zelf wel aan een paard of hij er nog plezier in heeft of liever van zijn oude dag geniet... Als dit voor Inspekteur het ''beste''' is zou ik hem vooral niet voorgoed op de wei zetten :)!

Gecastreerd??! Ben wel benieuwd waarom dan!

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 15:23

Volgens Wendy was de passende oude dag, een huisje waar hij 'recreatief' gereden zou worden en af en toe eens een keer een kunstje zou moeten doen. Volgens haar was het ook niet de bedoeling dat dit paard weer de sport in ging, en ga zo maar even verder.

Ik neem toch aan dat Wendy wel weet wat ze schrijft...

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 15:25

Dat vind ik inderdaad ook wel apart aan het verhaal, waarom dat gezegd is vraag ik me ook af!

Maar daar buiten vind ik zolang Inspekteur er nog plezier in heeft en weet dat hij nog lekker mee mag een beter toekomstbeeld dan zijn dagen in de wei slijten...

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 15:26

Hij gaf niet echt de indruk er veel zin in te hebben. :n

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 15:28

Somebody_ schreef:
Volgens Wendy was de passende oude dag, een huisje waar hij 'recreatief' gereden zou worden en af en toe eens een keer een kunstje zou moeten doen. Volgens haar was het ook niet de bedoeling dat dit paard weer de sport in ging, en ga zo maar even verder.

Ik neem toch aan dat Wendy wel weet wat ze schrijft...

ik denk dat voor een goed bedrag toch nog veel te koop is (ook het wijzigen van een voorstelling van een passende oude dag) ;)
Misschien mede door de kredietcrisis ;)
Ik vind zijn officiële afscheid van de sport nu wel een aanfluiting worden...als hij gewoon weer in de sport loopt op ZZ licht niveau.
Laatst bijgewerkt door PieterBel op 07-04-09 15:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Lilliputter

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 15:35

Het is erg dubbel...

ienna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 11:42

LDRD schreef:
De 2e proef was hij stakerig

Wat versta jij onder "stakerig" ????
Ik heb hun 1e proef niet gezien, de 2e wel en ook tijdens het losrijden.
Paard en amazone zagen er beide ontspannen en vrolijk uit.

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 12:50

Mytens schreef:
Ik vind zijn officiële afscheid van de sport nu wel een aanfluiting worden...als hij gewoon weer in de sport loopt op ZZ licht niveau.

Een fiasco...

Maar daar praten we maar niet meer over..

Afscheid >;)

Choco_Patat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 13:20

Voor de geïntresseerden :

De goedgekeurde hengst Inspekteur heeft in Hulten laten zien het nog niet verleerd te zijn. Onder zijn nieuwe amazone Kimberly de Jongh won hij de eerste proef in het ZZ-licht. "Inspekteur is een paard waar ik heel veel van leer en hij is nog hartstikke fit. Het verhaal hoe ik Inspekteur heb gekregen is trouwens wel grappig', aldus De Jongh.
"Spekkies oude eigenaresse Wendy van der Helm vond mijn 5-jarige paard heel erg leuk en wilde hem graag hebben. Toen bleek dat Inspekteur en ik ook heel goed bij elkaar pasten, hebben we in feite gewoon geruild. Inspekteur heeft helemaal geen last meer van zijn blessure en is topfit. De eerste tien minuten moet je echt wel een beetje opletten want dan kan hij wel eens fris zijn maar verder leer ik vooral heel erg veel van hem. Hij is zo goed opgeleid en de oefeningen zijn natuurlijk helemaal bevestigd. Zolang hij nog fit is wil ik hem blijven rijden en ook Junioren gaan starten. Natuurlijk is iedereen benieuwd wat er met Spek gaat gebeuren als hij niet meer geschikt is voor de sport. Maar Ik kan bij deze zeggen dat hij hier zijn oude dag in de wei mag doorbrengen als hij met pensioen gaat."

Bron : horses.nl

Dus eigelijk heeft ze spekkie weg gedaan omdat ze dan een jong paard in de plaats kreeg ? Ik dacht dat ze geen tijd meer had om te rijden ( stond geloof ik op haar site) , maar kruipt er in een 5 jarige niet net iets meer tijd dan in een oude meneer ?

Mijn idee maar :)

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 13:24

Choco_Patat schreef:
Dus eigelijk heeft ze spekkie weg gedaan omdat ze dan een jong paard in de plaats kreeg ? Ik dacht dat ze geen tijd meer had om te rijden ( stond geloof ik op haar site) , maar kruipt er in een 5 jarige niet net iets meer tijd dan in een oude meneer ?

Dit dacht ik dus ook gelijk :-)
Sommige mensen willen graag besproken worden op het internet denk ik.
Dus dan ga je gewoon steeds iets anders vertellen op het internet.

Negatieve aandacht is ook aandacht := .

Choco_Patat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 13:25

Mytens schreef:
Choco_Patat schreef:

Negatieve aandacht is ook aandacht := .

Ja maar of je er respect mee wint ???
zo zie je maar dat mensen met paarden niet altijd paardenmensen zijn .... }:0

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 13:29

:? Okay nu ben ik dus officieel de weg kwijt. Inspekteur zou met pensioen gaan en toen toch maar niet. Hij is verkocht omdat zij zwanger was en nu blijkt de reden te zijn, dat hij voor een leuk jong paard is ingeruild.

Choco_Patat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-09 13:32

Nikka schreef:
:? Okay nu ben ik dus officieel de weg kwijt. Inspekteur zou met pensioen gaan en toen toch maar niet. Hij is verkocht omdat zij zwanger was en nu blijkt de reden te zijn, dat hij voor een leuk jong paard is ingeruild.

Ergens wel te begrijpen dat je dat niet op je site zet natuurlijk ; mss was het ook helemaal niet de bedoeling dat het verteld ging worden ...