Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
! 
Nee dat is flauw...
Mytens schreef:Ik moet hier wel om lachen. Wendy houdt zelf niet van geroddel op internet maar ze veroorzaakt ze wel zelf met al dat vage gedoe.
verkopen, niet verkopen, afscheid, geen afscheid, geen leerpaard, wel een leerpaard, etc etc
Maakt allemaal niet uit maar als je zulke uitspraken op het internet zet dan is het logisch dat mensen, die dit lezen op internet, ook reageren.
Het allerbelangrijkste is dat Inspekteur een passende 'oude' dag krijgt en ik verwacht dat dat bij Van Baalen wel in goede handen is.
!
Somebody_ schreef:Volgens Wendy was de passende oude dag, een huisje waar hij 'recreatief' gereden zou worden en af en toe eens een keer een kunstje zou moeten doen. Volgens haar was het ook niet de bedoeling dat dit paard weer de sport in ging, en ga zo maar even verder.
Ik neem toch aan dat Wendy wel weet wat ze schrijft...

Choco_Patat schreef:Dus eigelijk heeft ze spekkie weg gedaan omdat ze dan een jong paard in de plaats kreeg ? Ik dacht dat ze geen tijd meer had om te rijden ( stond geloof ik op haar site) , maar kruipt er in een 5 jarige niet net iets meer tijd dan in een oude meneer ?
Mijn idee maar

. Mytens schreef:Choco_Patat schreef:Dus eigelijk heeft ze spekkie weg gedaan omdat ze dan een jong paard in de plaats kreeg ? Ik dacht dat ze geen tijd meer had om te rijden ( stond geloof ik op haar site) , maar kruipt er in een 5 jarige niet net iets meer tijd dan in een oude meneer ?
Mijn idee maar
Negatieve aandacht is ook aandacht.
Nikka schreef:Okay nu ben ik dus officieel de weg kwijt. Inspekteur zou met pensioen gaan en toen toch maar niet. Hij is verkocht omdat zij zwanger was en nu blijkt de reden te zijn, dat hij voor een leuk jong paard is ingeruild.