Vrouwen verkiezen paard boven partner

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pr_BillyBoy

Re: Vrouwen verkiezen paard boven partner

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 14:31

maarja als je nog geen partner hebt ! :P ( zoals in mijn geval ) moet hij er maar mee leven dat ik een paard heb ! xD

Equimotion

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 15:26

Ik zie in mijn omgeving ook wel vrouwen die - ongelukkig/ontevreden - alleen zijn. Waarvan ik dan denk: als je nou eens niét elke avond tot 22u bij je paard blijft zitten, maar er op uit gaat en wat mensen ontmoet, dat ze dan veel gelukkiger zouden zijn. De meeste kunnen ook niet over iets anders praten dan paarden, en vervolgens zijn ze verbaasd dat ze weinig vrienden hebben en dat geen partner het met ze vol houdt :=

_Moonwalker_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 15:33

Leuk om te lezen zo'n onderzoek al denk ik dat 90% toch echt veel is!

Voor mij persoonlijk gaat mijn vriend voor op de paarden al zeg ik steeds dat paarden mijn grote liefde zijn, gewoon omdat zij er altijd zullen zijn en mijn vriend het morgen kan aftrappen bij mij als ie me beu is! :) Mijn vriend weet gelukkig dat paarden houden veel tijd en energie in beslag neemt. De tijd die ik bij m'n paarden heb, zit hij aan zijn machines te frutselen :D

Dani_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 16:57

Equimotion schreef:
Ik zie in mijn omgeving ook wel vrouwen die - ongelukkig/ontevreden - alleen zijn. Waarvan ik dan denk: als je nou eens niét elke avond tot 22u bij je paard blijft zitten, maar er op uit gaat en wat mensen ontmoet, dat ze dan veel gelukkiger zouden zijn. De meeste kunnen ook niet over iets anders praten dan paarden, en vervolgens zijn ze verbaasd dat ze weinig vrienden hebben en dat geen partner het met ze vol houdt :=

:j.

Ik belaag mijn vriend, vriendinnen, collega's, fam. enz écht niet met paardenpraat. Daar heb ik bokt wel voor ;). Mijn vriend vindt het 'schattig' (tsja, zijn woorden) dat ik een paard heb en vraagt altijd hoe het met haar gaat wanneer ik er vandaan kom. Mijn antwoord: "Goed!" En that's it.
Als hij studiosport heeft gekeken en ik vraag of zijn team gewonnen heeft, zegt hij ook alleen maar ja of nee. Ik hoef écht niet de hele wedstrijd in detail... :r

Maar gelukkig ben ik meer dan een paardenliefhebber en hij meer dan een voetbalfan, deze passies houden we voor onszelf en onze overeenkomsten delen we wel weer meer dan graag.

En ook omdat ik het zo lekker verdeeld hou, kan ik niet kiezen. Twee totaal verschillende liefdes voor mij, met een gedeelde eerste plaats.

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 17:10

Als mijn vriend me dwingt te kiezen en we komen er niet uit samen, moet hij het veld ruimen. Maar dat zou andersom (als mijn paard me zou kunnen dwingen }:0 ) niet anders zijn.

Verder heb ik geen absolute nummer 1. En daarbij is het nog altijd nummer 2 want ik sta op 1. Vrienden, vriendje, familie en paard staan allemaal in een cirkel om me heen :D.

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 17:11

Sees schreef:
Verder heb ik geen absolute nummer 1. En daarbij is het nog altijd nummer 2 want ik sta op 1. Vrienden, vriendje, familie en paard staan allemaal in een cirkel om me heen :D.

Sees, dát heb je nu eens mooi gezegd sie. :j

Maysie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-09 23:40

jokari schreef:
Sees schreef:

Sees, dát heb je nu eens mooi gezegd sie. :j

Oeh hier sluit ik me ook bij aan. Mooie zin!
*heef hem opgeslagen ;)*

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 17:34

haha. mannen !! niet lezen !!

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 16:14

Maysie en Jokari :o ...

Mijn vriend weet volgens mij wel hoe de vork in de steel zit. Ik ben niet het eerste paardenmeisje waar hij mee gaat :D. Ik heb mijn hobby (= paarden) nodig om ontspannen en gelukkig te zijn. Ik probeer zoveel mogelijk rekening met mijn lief te houden. Gelukkig kunnen wij prima de balans vinden tussen onze hobby en elkaar. Met mijn vorige vriend werkte het echter niet zo, die vond dat ik ook prima af kon met 3x in de week naar mijn paard. Ja :evaw: daar heb ik geen paard voor gekocht :). Hij heeft mij overigensd nooit gedwongen te kiezen maar mijn paard heeft denk ik wel bijgedragen aand e uiteindelijke break-up denk ik.

Zolang je alles bespreekbaar houdt en respect houdt voor elkaar en elkaars hobby's, moet je makkelijk én paard én vriendje én last but not least, jezelf happy kunnen houden denk ik.