( zoals in mijn geval ) moet hij er maar mee leven dat ik een paard heb ! xD Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
( zoals in mijn geval ) moet hij er maar mee leven dat ik een paard heb ! xD
Mijn vriend weet gelukkig dat paarden houden veel tijd en energie in beslag neemt. De tijd die ik bij m'n paarden heb, zit hij aan zijn machines te frutselen
Equimotion schreef:Ik zie in mijn omgeving ook wel vrouwen die - ongelukkig/ontevreden - alleen zijn. Waarvan ik dan denk: als je nou eens niét elke avond tot 22u bij je paard blijft zitten, maar er op uit gaat en wat mensen ontmoet, dat ze dan veel gelukkiger zouden zijn. De meeste kunnen ook niet over iets anders praten dan paarden, en vervolgens zijn ze verbaasd dat ze weinig vrienden hebben en dat geen partner het met ze vol houdt
.
. Mijn vriend vindt het 'schattig' (tsja, zijn woorden) dat ik een paard heb en vraagt altijd hoe het met haar gaat wanneer ik er vandaan kom. Mijn antwoord: "Goed!" En that's it.
) niet anders zijn.
. jokari schreef:Sees schreef:Verder heb ik geen absolute nummer 1. En daarbij is het nog altijd nummer 2 want ik sta op 1. Vrienden, vriendje, familie en paard staan allemaal in een cirkel om me heen.
Sees, dát heb je nu eens mooi gezegd sie.
*
...
. Ik heb mijn hobby (= paarden) nodig om ontspannen en gelukkig te zijn. Ik probeer zoveel mogelijk rekening met mijn lief te houden. Gelukkig kunnen wij prima de balans vinden tussen onze hobby en elkaar. Met mijn vorige vriend werkte het echter niet zo, die vond dat ik ook prima af kon met 3x in de week naar mijn paard. Ja
daar heb ik geen paard voor gekocht
. Hij heeft mij overigensd nooit gedwongen te kiezen maar mijn paard heeft denk ik wel bijgedragen aand e uiteindelijke break-up denk ik.