Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Oakland1990 schreef:[
Volgens Anky hoef je geen talent te hebben, als je er dan maar genoeg geld in pompt lukt het wel. En dat ze hier in NL geen goede opvolger vindt? Koop eentje met de kwaliteit die het nog moet waarmaken, maar dan moet ze zakken qua niveau en daar wringt het schoentje denk ik? Of om met een ander paard niet weer de beste kunnen worden?
Pipo schreef:Oakland1990 schreef:Het gaat er dus idd om dat ze met dat paard misschien niet weer de top kan halen.
Nee het gaat erom dat er te weinig paarden zijn met dusdanig talent dat Anky er tijd in wil stoppen omdat ze gelooft dat deze Salinero kan opvolgen.
Dùùs ze is bang dat ze met de nieuwe niet terug de top kan halen omdat het geen Salinero zal zijn. Oakland1990 schreef:[Dùùs ze is bang dat ze met de nieuwe niet terug de top kan halen omdat het geen Salinero zal zijn.
Pipo schreef:Oakland1990 schreef:[Dùùs ze is bang dat ze met de nieuwe niet terug de top kan halen omdat het geen Salinero zal zijn.
Goeiedag zeg, ben je zo stom of kom je alleen zo dom over?
Ze is helemaal niet bang, wat een onzin!!!
Ze heeft Painted Black, Nelson en nog wat paarden. Ze zijn alleen niet goed genoeg!!!!!!!!!
Pipo schreef:Oakland1990 schreef:[Dùùs ze is bang dat ze met de nieuwe niet terug de top kan halen omdat het geen Salinero zal zijn.
Goeiedag zeg, ben je zo stom of kom je alleen zo dom over?
Ze is helemaal niet bang, wat een onzin!!!
Ze heeft Painted Black, Nelson en nog wat paarden. Ze zijn alleen niet goed genoeg!!!!!!!!!
Waarom ziet ze daar niets in? Oakland1990 schreef:Maar een nieuwe toekomstige topamazone hoeft daarom Anky toch niet te evenaren? Ze mag dan toch al blij zijn dat ze de top is, al rijkt ze mss nog niet eens tot Anky haar enkels? De top is ook relatief, hangt er maar vanaf wie je concurrentie is.
(waarvoor dank
ben beetje hardleers soms
)
doe dat via PB. Ik vraag ook waarom ze er niets in ziet?sjaantje schreef:Oakland1990 schreef:Maar een nieuwe toekomstige topamazone hoeft daarom Anky toch niet te evenaren? Ze mag dan toch al blij zijn dat ze de top is, al rijkt ze mss nog niet eens tot Anky haar enkels? De top is ook relatief, hangt er maar vanaf wie je concurrentie is.
Sorry ik begrijp dit niet helemaal.. Kan wellicht komen doordat ik niet alle 9 voorgaande pagina's heb gelezen...
pharagirlke schreef:Ik denk overigens dat PB nog best een goed dier zou kunnen zijn.....Waarom ziet ze daar niets in?
) kan inschatten of een paard de potentie heeft om de top te bereiken. Is overigens niet vervelend naar jou toe bedoeld hoor. Daarnaast kan het ook zijn dat ze er gewoon geen zin meer in heeft. PB heeft een behoorlijk kop d'r op en ze heeft kids die ze (naar mijn idee) op dit moment belangrijker vindt. Ik geef d'r groot gelijk. pharagirlke schreef:Tja dan nog, een beetje respect en beleefdheid mag je wel behouden ook al moet je alles vier keer uit leggen. Adil heeft mij net ook vier keer moeten duidelijk maken wat ze precies bedoelde en die heeft me ook niet uitgescholden(waarvoor dank
ben beetje hardleers soms
)
Pipo als je het mij vraagt ben jij frustraties van andere dingen in dit topic aan het uitwerkendoe dat via PB. Ik vraag ook waarom ze er niets in ziet?
Nu ben ik natuurlijk ook een heel ander type paarden gewend en is PB voor mij een werelddier... Kan me voorstellen als je Sali op stal hebt dat veel paarden daarbij verbleken.