Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anne_GTI schreef:Stom volk houdt je altijd. Dat het weiland zo hard is nu werkt ook niet mee.
Zo'n onverlaat heeft ook eens het lef gehad om een strijker naast mijn paard te gooien en vervolgens ging hij er hard vandoor. Ik denk niet dat hij ooit nog een rotje naar een paard gegooid heeft want ik heb hem in volle galop met zo'n dikke rubberen springzweep met fiets en al tegen de vlakte gemept. Als er geknalt moet worden kan ik dat ook...
Fleurtje100 schreef:Nouja paard moet paard kunnen zijn. Als ze gewend zijn iedere ochtend naar buiten te mogen gaan is een week binnen houden ook niet prettig. Ik heb dan nog een binnenbak en overdekte paddock, maar als je dat niet hebt, moet je dan je paard maar een week op stal laten staan? Is ook niet echt gezond.
Onze weides zijn best vlak, en de weides liggen niet echt langs de weg en sowieso in het buitengebied. De paarden weten wel dat ze nu niet gek moeten doen, met die bevroren grond en doet dat ook niet omdat ze iedere dag buiten komen. Alleen als er dan mensen vuurwerk in je wei gooien gaat het mis.
mick75 schreef:Ik begrijp alleen niet zo goed waarom het zo vaak gebeurt dat kinderen vrolijk met rotjes/ strijkers/ andere onzin de straat op kunnen ver voordat het toegestaan is. Zijn er dan geen ouders meer die het vuurwerk bewaren?