Th0mas schreef:iedereen moet gewoon niet ermee bemoeien want het is echter hun probleem en ik vind echt nutteloos om op voorpagina te plaatsen
Waarom reageer je dan?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Th0mas schreef:iedereen moet gewoon niet ermee bemoeien want het is echter hun probleem en ik vind echt nutteloos om op voorpagina te plaatsen
amondi schreef:@ texelse:Over gissen gesproken en aannames???
Vorig topic deed je je ook al voor als oh zo verstandig... maar je neemt aan nu dat:
A, het verlies van een pony zwaar is voor dit meisje! Zou best kunnen, kan ook dat ze heel tevreden is met de pony;'s die ze over heeft.
B: dat het onverwachts was! Niemand die dat weet, Kan wel allang door haar ouders zijn verteld dat dit hem niet zou worden...
C: dat 1 van de partijen noodgedwongen negatieve energie in zouden steken? Waarom noodgedwongen??? We Weten helemaal niet wat er aan de hand is. Kan best zo zijn dat ze er alle 2 werk van willen maken!
D:En wie bepaald er voor jou dat die pony er helemaal gelukkig door is geworden??? Dat verzin je hopelijk ter plekke en zal je zelf inzien dat je met je opmerkingen nog het meest speculatief bezig bent dan de hele goe-gemeente hier!
Kortom, ik wens jou ook een vredige kerst toe
Immetje schreef:Jannepauli schreef:Tja... heb je een kind dat zo nodig moet rijden, koop je een dure poown voor je hartediefje, krijg je dit gelazer... papa krabt zich inmiddels achter 't oor zou ik denken.
Hmm.. als ik een dochter zou hebben zou ik zeggen "we kopen wel een peerdje van de markt en ga jij dan zélf maar 's bewijzen hoe goed je bent door 't beestje naar de top te rijden". Kinderen zijn hinderen..
Johoo, johoo, 't is weer speculatiefeest op bokt
Lekker kort door de bocht..reactie!
CGJ12 schreef:Hmmmmmmm........ de "waarheid" blijft nog even gissen.
Toch weer frappant dat de Bokker met de meeste inside-information zich nu angstvallig stil houdt in dit topic.........
Zaakje stinkt volgens mij van Power tot Paint....
Paardenvolk.........
Beaux schreef:Omdat degenen die de inside-information geheel of gedeeltelijk hebben gevraagd zijn simpelweg hun mond te houden. Niet meer en niet minder
A_lette schreef:Het lijkt mij niet nodig om SA's te gaan bespreken of door te gaan gissen over de wat er nou aan de hand is met Power en Paint
Shir89 schreef:amondi schreef:wie weet nog in welk topic er rijfoto's stonden van Rachel met Power?
Ze is er wel mee gestart dit jaar, en ze had toen iets van 61%? met zoeken kon ik het niet meer terug vinden.
Ik heb ook op filmloop nog een filmpje gezien, toen ie in weert gelopen heeft. Toen vond ik hem ook al niet helemaal de P&P zoals we hem kennen