volgens mij is dit hem Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Laurenss
Ik geloof dat ik er nu wel af wil...
Die bodybuildster vond ik maar ranzig, ook zo'n neppe bruine kleur hebben die lui allemaal, bah.
suuzepuus schreef:het paard zou er een trauma aan over houden???? lijkt me sterk...
CoriienRN schreef:nou die gaat daar echt geen trauma aan over houden.. bedoel al je niet kan rijden klem je gewoon heel erg met je benen.. dus dat lijkt me sterk
CoriienRN schreef:nou die gaat daar echt geen trauma aan over houden.. bedoel al je niet kan rijden klem je gewoon heel erg met je benen.. dus dat lijkt me sterk
CoriienRN schreef:Sorry volgens mij begrijp ik niet waar het over ging..
blijk baar over de moeder van laurens?
zijn moeder is volgens mij niet levend gevonden in stal na het voeren, en heeft zij een klap gehad van een paard.
CoriienRN schreef:Sorry volgens mij begrijp ik niet waar het over ging..
blijk baar over de moeder van laurens?
zijn moeder is volgens mij niet levend gevonden in stal na het voeren, en heeft zij een klap gehad van een paard.

).
Maargoed, mooi vind in dat bodybilden zoizo niet. Een beetje te overdreven. Niniane schreef:Jij zegt: Als je niet kan rijden dan klem je toch je benen aan?
Maar dan de vraag: Wat heeft dit te maken met rijden?
En je zei: dat ie daar een trauma aan over ging.
Laurens doelde daar op het paard, hij zei ook: Daarom was hij niet meer onder ons.
Het lijkt wel of je hier doelt op het feit dat Laurens er een trauma aan over zou houden? Het gaat over het paard.
En met rijden heeft het ook vrijwel niks te maken want ik heb nog nooit meegemaakt dat een paard je kan schoppen terwijl je erop zit. De moeder was namelijk overleden na een schop van het paard.
Stybba schreef:Was wel een grappig filmpje. Hebben jullie ook gezien hoe dat meisje op de achtergrond achter die mini aan het rennen was toen Laurens vertelde over zijn moeder?
Ik dacht eigenlijk dat die mensen van bodybilden altijd erg veel onder de zonnebank hadden gelegen... Blijk dat gewoon een of ander opsmeerseltje te zijnMaargoed, mooi vind in dat bodybilden zoizo niet. Een beetje te overdreven.
Sanniejj schreef:Ik vond het echt zonde van zn laarzen
Laurens is best wel sexy jaa
Sanniejj schreef:Ik vond het echt zonde van zn laarzen