Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Th0mas schreef:straks komt er ook een paardenlijn voor western van merk anky
Oamaru schreef:Ze ging toch geen Trail doenLeuk dat ze buiten het vierkantje denkt!
Buitenzorg schreef:Leuk... Maar moet zeggen dat ze t paard op t filmpje wel veel te veel in de dressuurhouding trekt naar mijn smaak. Een westernpaard is veel lager, neusje net over de loodlijn en straalt een "ik-ben-relaxt-houding" uit. Deze loopt veel te opgekropt.
Vind het leuk dat ze haar horizon verbreed, maar zoals al eerder geopperd, met zo'n porto als zij heeft kan -neem me niet kwalijk- (bijna) iedereen ver komen in de paardensport.
Ik heb mijn hafje (geen westernpaardje) zelf ingereden, en ben nu uit 5 starts 1x 4e, 1x 3e, 1x 2e en 2x 1e geworden. Het gevoel dat IK dat helemaal zelf (oke samen met mn poownie! ) gedaan hebt geeft me een super kick.
Als ik idd morgen een superlopende quarter koop met alle knoppen erop en eraan en ga bij JP op stal staan, dan ben ik wrs ook vele malen sneller dan nu aan t NK toe
Maar goed, dat neemt allemaal niet weg dat het een mooi begin is om western toch meer onder de aandacht te krijgen bij andere grote paardensportevenementen!
nielsd schreef:Buitenzorg schreef:Leuk... Maar moet zeggen dat ze t paard op t filmpje wel veel te veel in de dressuurhouding trekt naar mijn smaak. Een westernpaard is veel lager, neusje net over de loodlijn en straalt een "ik-ben-relaxt-houding" uit. Deze loopt veel te opgekropt.
Vind het leuk dat ze haar horizon verbreed, maar zoals al eerder geopperd, met zo'n porto als zij heeft kan -neem me niet kwalijk- (bijna) iedereen ver komen in de paardensport.
Ik heb mijn hafje (geen westernpaardje) zelf ingereden, en ben nu uit 5 starts 1x 4e, 1x 3e, 1x 2e en 2x 1e geworden. Het gevoel dat IK dat helemaal zelf (oke samen met mn poownie! ) gedaan hebt geeft me een super kick.
Als ik idd morgen een superlopende quarter koop met alle knoppen erop en eraan en ga bij JP op stal staan, dan ben ik wrs ook vele malen sneller dan nu aan t NK toe
Maar goed, dat neemt allemaal niet weg dat het een mooi begin is om western toch meer onder de aandacht te krijgen bij andere grote paardensportevenementen!
Valt mee hoor. Over het algemeen moet je het toch nog zelf doen...
Ik heb ook een goed 'kant-en-klaar' paard, maar als ik het even niet goed doe dat doet het paard het zeker niet.
Wel zal het helpen dat Anky zo ontzettend ervaren is, dat zal nog het meest helpen van allemaal.
Manonx schreef:ben benieuwd of ze hier ook de aanleg voor heeft
Citaat:Las ik daar iets over stil staan?
DubbelDun schreef:@Chery: wij komen dan vast niet op dezelfde wedstrijden
moonfish13 schreef:nielsd schreef:Valt mee hoor. Over het algemeen moet je het toch nog zelf doen...
Ik heb ook een goed 'kant-en-klaar' paard, maar als ik het even niet goed doe dat doet het paard het zeker niet.
Wel zal het helpen dat Anky zo ontzettend ervaren is, dat zal nog het meest helpen van allemaal.
Zelfde verhaal dat een Z paard alles zo doet...
Dat valt vaak vies tegen.
Buitenzorg schreef:Als ik idd morgen een superlopende quarter koop met alle knoppen erop en eraan en ga bij JP op stal staan, dan ben ik wrs ook vele malen sneller dan nu aan t NK toe :D
Karin schreef:Sara_N schreef:Maar het kan bijna nooit zo succesvol worden als haar dressuur carriere.
En daarom maar beter niet doen?