Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zeeuwtje68 schreef:Ophangen aan de hoogste boom en dit paard mag haar nog 1 x dragen tot ze hangt!!! Zo iemand verdiend het niet om nog verder te leven!!!!! Misselijk filmpje en dat de filmer niet heeft ingegrepen snap ik echt niet. Dit laat je toch niet gebeuren????
Arabesk schreef:Een GP ruiter hier in de buurt rijdt zijn paarden ook zo. SLof erom, meppen nog voordat het paard één stap verkeerd heeft gedaan. Paard in paniek? Dan rij je hem gewoon tegen de muur op.
Juul schreef:Zeeuwtje68 schreef:Ophangen aan de hoogste boom en dit paard mag haar nog 1 x dragen tot ze hangt!!! Zo iemand verdiend het niet om nog verder te leven!!!!! Misselijk filmpje en dat de filmer niet heeft ingegrepen snap ik echt niet. Dit laat je toch niet gebeuren????
Dit vind ik ook wel hard. Ze moet gewoon de bak in.... en geen dieren meer mogen houden.
Zeeuwtje68 schreef:Ophangen aan de hoogste boom en dit paard mag haar nog 1 x dragen tot ze hangt!!! Zo iemand verdiend het niet om nog verder te leven!!!!!
Jeanine84 schreef:Ik had die zweep maar wat graag van dr overgenomen en dan hadden we de rollen eens omgedraaid! Had ik haar kop vastgeknupt tussen dr benen en was ik me ook eens flink gaan uitleven
manie schreef:Waarom mag haar naam eigenlijk niet genoemd worden??
marlies85 schreef:manie schreef:Waarom mag haar naam eigenlijk niet genoemd worden??
Om jurische redenen.
Maar zo iemand zouden ze eens flink moeten straffen en verbieden om nog dieren te mogen houden.
abcde schreef:[naam] schreef:
Dit vind ik ook wel hard. Ze moet gewoon de bak in.... en geen dieren meer mogen houden.
hard is 500x slaan op een paard wat zich niet kan verweren dat is hard
Arabesk schreef:Een GP ruiter hier in de buurt rijdt zijn paarden ook zo. SLof erom, meppen nog voordat het paard één stap verkeerd heeft gedaan. Paard in paniek? Dan rij je hem gewoon tegen de muur op.
Arabesk schreef:Zeeuwtje68 schreef:Ophangen aan de hoogste boom en dit paard mag haar nog 1 x dragen tot ze hangt!!! Zo iemand verdiend het niet om nog verder te leven!!!!!
nou nou nou
dit pas eerder op geenstijl.nl dan hier
je kan iemand niet de doodstraf geven voor dit
GamblersCup schreef:Als het gaat als de vorige keer (maar dat was nog in Duitsland, geen idee wat ze doen waar ze zich nu verschuilt) mag ze een paar maanden niet rijden en dan gaat ze gewoon weer vrolijk verder.
evanescence schreef:Hoe kan zo een mens zo iets nog een keer doen! Dit is echt tegek voor woorden! Geef mij die zweep maar en een kort leintje! rennen zal ze! Dit kan echt niet! Als ze hier weer mee weg komt, gaat er nog een 3de keer aankomen!