Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
R12312 schreef:heidy_wilco schreef:Ik mis Helen Langehanenberg met Damon Hill trouwens wel ontzettend. Die had ik hier graag gezien. Dat was echt mijn favoriete combinatie!
Maar dan hadden we geen goud gehad
Maar Helen verdient goud 
Fantastische amazone, maar ik vind het ook onwijs jammer dat Werth Bella Rose niet mee had. x_Irisje_x schreef:Alle 4 de Nederlanders starten dus?
Weet iemand hoe laat Anky moet morgen en of dat wordt uitgezonden?
badeendje schreef:R12312 schreef:Ik geloof dat ik ook knap zuur zou zijn als mijn beoordeling 10% uit elkaar zou liggen.
Maar als je je dan bedenkt dat je te maken zou krijgen met een wegstreepsysteem, dus hoogste en laagste eruit, dan was hij nog steeds op deze score uitgekomen, dus al met al...
x_Irisje_x schreef:Ik denk dat Duitsland te groots heeft gedacht. Ze mogen blij zijn dat ze weer op zo'n groot toernooi kunnen rijden met totilas. Tijd tijd tijd...
x_Irisje_x schreef:Gaat me ook niet om het team. Ik doelde op totilas. Ik denk dat ze teveel hadden verwacht... Ik miste ook iets bij het paard, iets wat hij eerder wel had. Bepaalde pit ofzo.. Weet niet goed wat het is. Ik hoop echt dat hij ooit weet meedoet in de top
x_Irisje_x schreef:Gaat me ook niet om het team. Ik doelde op totilas. Ik denk dat ze teveel hadden verwacht... Ik miste ook iets bij het paard, iets wat hij eerder wel had. Bepaalde pit ofzo.. Weet niet goed wat het is. Ik hoop echt dat hij ooit weet meedoet in de top.
_Yasmine_ schreef:badeendje schreef:Maar als je je dan bedenkt dat je te maken zou krijgen met een wegstreepsysteem, dus hoogste en laagste eruit, dan was hij nog steeds op deze score uitgekomen, dus al met al...
Klopt maar 10% hoort niet te kunnen. Dat moet niet mogen..