Ik haasten zodat ik nog wat kon zien. Kom huis ingerend, zender zoeken, is niks. Laptop open, ook niks. Is het gewoon bijna een uur pauze
Het tweede stuk ga ik waarschijnlijk niet life mee kunnen kijken. Zit dan in de trein. Zijn er dan ook weer verslagen te lezen in dit topic?
Nee als je geen kans meer heb snap ik dat je je paard niet nog erger gaat uitputten. London zag er ook echt moe uit
Joolien schreef:Melisjeee schreef:Er zijn al 5 ruiters die de 2e manche niet meer gaan rijden vandaag!Slim. Vind ik ook, ze halen het toch niet meer om 4e of hoger te worden, dan kan je je paard beter rust gunnen!
Begrijpelijk Waarom het risico lopen en je paard afmatten voor niks.Ideaal dat uurtje pauze, precies genoeg tijd voor de zaterdagschoonmaak
Haha idd, net klaar met dweilen. Ben benieuwd hoeveel wat ze straks doen!Maar kijk ik nou verkeerd? Ik zie 22 starts en Schröder staat er wel bij. Hmm zal nog es kijken
fokfanaat schreef:Groot gelijk. Die francaise zal toch ook niet meer starten neem ik aan.Leprevost? Die is uitgebeld dus mag niet meer starten. Paard leek ook niet geheel fris meer te stappen.
Murthul schreef:Ben ik de enige die nogal, ehm.. Aparte? geluiden hoorde via de livestream? (beetje laat) Nee ik hoorde ze ook maar ik dacht dat het aan mn verbinding lag... niet dus
Idd veel uitvallers, logisch ook..Die Ahlmann zijn keuze snap ik niet helemaal, als hij vandaag 0 was gebleven had ie nu gewoon 5e gestaan, maar hij wou het dus niet eens meer proberen