Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mbkaatje schreef:Brons voor Adelinde, ik had haar liever een plekje hoger gezien. Er zaten wel veel fouten in de proef van Helen Langehanenberg. Dus imo niet terecht. Dat Charlotte zou winnen stond wel vast, op het moment is zij zo favoriet dat als ze achterstevoren op haar paard zou zitten, zou ze nog hoog scoren. Beetje overgewaardeerd, maar dat vind ik al heel lang. Mooi harmonieus e.d. maar niet spannend.
mbkaatje schreef:Brons voor Adelinde, ik had haar liever een plekje hoger gezien. Er zaten wel veel fouten in de proef van Helen Langehanenberg. Dus imo niet terecht. Dat Charlotte zou winnen stond wel vast, op het moment is zij zo favoriet dat als ze achterstevoren op haar paard zou zitten, zou ze nog hoog scoren. Beetje overgewaardeerd, maar dat vind ik al heel lang. Mooi harmonieus e.d. maar niet spannend.
FriesWytske schreef:mbkaatje schreef:Brons voor Adelinde, ik had haar liever een plekje hoger gezien. Er zaten wel veel fouten in de proef van Helen Langehanenberg. Dus imo niet terecht. Dat Charlotte zou winnen stond wel vast, op het moment is zij zo favoriet dat als ze achterstevoren op haar paard zou zitten, zou ze nog hoog scoren. Beetje overgewaardeerd, maar dat vind ik al heel lang. Mooi harmonieus e.d. maar niet spannend.
Dat hoort dus niet zo te zijn. Bovendien was het niet harmonisch. Charlotte zat behoorlijk onrustig op haar paard.
[***] schreef:Nou, stream is nu naar het wielrennen, jammer dat we nou de prijsuitreiking niet kunnen zien.
Citaat:Brons voor Adelinde, ik had haar liever een plekje hoger gezien. Er zaten wel veel fouten in de proef van Helen Langehanenberg. Dus imo niet terecht. Dat Charlotte zou winnen stond wel vast, op het moment is zij zo favoriet dat als ze achterstevoren op haar paard zou zitten, zou ze nog hoog scoren. Beetje overgewaardeerd, maar dat vind ik al heel lang. Mooi harmonieus e.d. maar niet spannend