Ania schreef:Mioux schreef:Moet een verkoper ook melden als hij eerder hoefbevangen is geweest?
Dat denk ik wel. Wel zo eerlijk.
Het hoeft wettelijk niet, althans als het paard volledig hersteld is.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Wodka_ schreef:jaime_andrea schreef:Laten we voor vd Berg geld inzamelen zodat ook hij een topadvocaatkan permiteren...alleen ZO hebben ze een eerlijk proces..want tot nu toe zijn beide partijen grote verliezers...emotioneel,financieel....
Ik doe mee!
Brainless schreef:Ania schreef:
Dat denk ik wel. Wel zo eerlijk.
Het hoeft wettelijk niet, althans als het paard volledig hersteld is.
Mioux schreef:Nee daarom kan ik ook nergens vinden dat hij al eerder hoef bevangen was, en dat hij ervoor behandeld is of dergelijke. Zoiets is natuurlijk wel fijn om te weten als koper, maar t heeft nog geen garantie dat t terug komt en t kan natuurlijk wel helemaal over zijn. Dus begrijp ook de verkoper wel dat hij denkt het is over, het is behandeld en omdat het geen garantie is dat t terug komt meld ik dit niet.
Ania jij vind zowiezo dat dit topic gesloten moet worden en volgens mij probeer je ook alles te doen of te zoeken om dit te laten gebeuren.
Gulpje schreef:Het zou prima zijn als hier een slotje op komt. Ongevraagd foto's plaatsen, mensen die pretenderen rechter, advocaat en dierenarts te zijn. Hoe kom je nu nog verder in dit topic? Het is en blijft een zaak met allemaal verliezers en ik vind het echt een beetje eng dat mensen zo geobsedeerd gaan lopen graven en zoeken naar bewijzen om het meisje aan de schandpaal te nagelen. En ik vind dat de fokker nergens door het slijk wordt gehaald. Dan zouden ze geroepen hebben dat de man slecht bekend staat en een oplichter is en dat is nergens gebeurd.
En verder geld inzamelen om een advocaat in te huren?Hij lijkt het onschuldige naakte Kindeke Jezus wel in een kribje, hoe hij hier wordt opgehemeld! Ik wil wedden dat de helft van de kijkende Bokkers hem niet eens kon verstaan
Die man heeft een bedrijf notabene, er zijn dan gewoon risico's dat klanten niet tevreden zijn over hun aankoop en dan kán het gebeuren dat er een conflict komt wat uitdraait op een rechtszaak. Geld inzamelen, echt kappen nou....
Gulpje schreef:Het zou prima zijn als hier een slotje op komt. Ongevraagd foto's plaatsen, mensen die pretenderen rechter, advocaat en dierenarts te zijn. Hoe kom je nu nog verder in dit topic? Het is en blijft een zaak met allemaal verliezers en ik vind het echt een beetje eng dat mensen zo geobsedeerd gaan lopen graven en zoeken naar bewijzen om het meisje aan de schandpaal te nagelen. En ik vind dat de fokker nergens door het slijk wordt gehaald. Dan zouden ze geroepen hebben dat de man slecht bekend staat en een oplichter is en dat is nergens gebeurd.
En verder geld inzamelen om een advocaat in te huren?Hij lijkt het onschuldige naakte Kindeke Jezus wel in een kribje, hoe hij hier wordt opgehemeld! Ik wil wedden dat de helft van de kijkende Bokkers hem niet eens kon verstaan
Die man heeft een bedrijf notabene, er zijn dan gewoon risico's dat klanten niet tevreden zijn over hun aankoop en dan kán het gebeuren dat er een conflict komt wat uitdraait op een rechtszaak. Geld inzamelen, echt kappen nou....