Ladybird schreef:Littera schreef:Jaaaa een Harry Potter kur, dat is pas Brits! ER was iemand die dat deed, maar ik weet niet meer wie dat was..Iemand die al is geweest? Ik heb de eerste combinaties namelijk niet gezien...Wel een heel goed idee, als er echt iets Brits is...
XxLaura98 schreef:michelle___ schreef:Ja ik ga nu maar heel snel plassen! Zo'n spectakel is het niet.goed idee! Wacht nouuu, wie weet gebeurd er nog wat! hihi.Er is zo pauze!
quote="Astaloca"]Rinske schreef:Astaloca schreef:Kan ik me veroorloven om 5 minuten later op werk te komen omdat ik anky wil zien? Makkelijk .Ok [/quote]Gewoon helemaal niet op komen dagen kan ook prima vandaag trouwens .
Astaloca schreef:Goh dit verveelt wel als je alle andere net heb gehoord +1, vind ik dus ook, haha, wel mooi hoor ma gewoon een beetje saai..
Littera schreef:Iemand die al is geweest? Ik heb de eerste combinaties namelijk niet gezien...Wel een heel goed idee, als er echt iets Brits is...Neu al eerder die bestaat al wel een poosje
hoi schreef:Deze muziek vind ik een beetje saai.Omdat ze alleen op de inro's rijd.The who is gaaf als ze hem iets langer lieten lopen.
Sani schreef:Die oornetjes bij dressuur is dat van de laatste tijd?was vroeger helemaal niet toegestaan maar regels zijn (paar jr geleden of zo?) veranderd
ben wel benieuwd als er een harry potter kur komt. ik zit met me zusje te kijken en die zit de hele tijd, woh kijk wat leuk hij hupst