quarterH schreef:eindelijk begelezen.
1. het hele abc verhaal vind ik kolder. als een vrouw verkracht wordt zeg je toch ook niet 'tja er zouden geen verkrachters zijn als er geen vrouwen waren dus de vrouwen moeten maar oppassen'????
2. ik vond sommige dingen in de uitzendig wel wat overtrokken hoor. het schelden op he tpaard...tja niet netjes maar komop he..laten we het niet overdrijven he... ik noem mn paard ook wel eens kutknol ofzo... of liefkozend wrattengezicht haha merkt ie niks van. en die tik, het hoofd van he tpaard is niet in beeld. het zou dus goed kunnen dat hij misschien wilde bijten ofzo dan krijgt ie bij mij ook een tik. dit vond ik niet zo schokkend allemaal
3. dit mens is gek. niet normaal. papieren vervalsen, dopen voor keuringen, een vos veulen die misschien nog palomino wordt (palomino's worden palomino geboren..), niet rijbare paarden als rijbaar verkopen.....idd paarden afnemen en zorgen dat ze er nooit meer kan bezitten en in de gaten houden....
4. laat die moeder toch eens met rust, ze vertrouwde die vrouw en dan maak je fouten. het is allemaal erg genoeg voor haar zonder dat jullie nog gaan lopen miepen over 'had je maar moeten keuren (wat ze zelfs nog gedaan hebben....)
5. respect voor roelie, goed gedaan meid!
En hier zeg ik AMEN tegen!