Denk dat teamgoud nog steeds wel goed zit hoor. En was jammer dat Anky wat storingen had, maar goed dan kan het alleen nog maar beter gaan ja toch? al met al blijft het een degelijke score.
@ Cayenne sorry ik zat even helemaal in de stress omdat ik binnen kwam vallen tijdens de proef van anky dus ik wilde perse ook de radio vinden
Javayo
Geplaatst: 26-08-09 12:50
_xManadisx_ schreef:
CGJ12 schreef:
Had Sjef toch Happie moeten sturen ipv Anky........
Waarom in plaats van Anky? ze staat nog steeds boven imke...
kun je nagaan hoe negatief we hier doen. imke rijdt een goede proef, anky rijdt een slechte proef en zitten rond hetzelfde percentage hopen dat anky zich individueel weet te herpakken.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst: 26-08-09 12:50
SETEFURII_ schreef:
Vindde 2'e voor het halthouden wél poedersuiker, geef dan een 4 ofzo, en op de goede onderdelen ook eens een 10, zo kennen we Anky toch?
Niet halthouden is niet getoond, dus dat zou eigenlijk zelfs een 1 moeten zijn.
tsja als ie niet wil stilstaan, wat moet je dan in een proef? vreemd dat ie bij t halthouden naar achterwaarts wel wil... en afgroeten weer niet, volgens mij zijn het zijn bekende plekjes die hij niet wil gebruiken om stil te staan, daarom rijd ze in de kur ook in stap naar binnen (mijn filosofie )
ach, Salinero moet gewoon groeien in een tournooi....ben blij dat ze door is....en ben blij dat we adelinde hebben!!!..ik heb de kur gezien en ik zat echt met tranen in mn ogen....verschrikkelijk mooi gewoon..vriendlief snap dat niet helemaal geloof ik