Dan gaat de bel voor de Zweed en mag hij echt beginnen. Hij staat op 0.34 strafpunten en doet er goed aan om foutloos te blijven, om zo de druk op Beezie Madden op te voeren. Hij rijdt een hele nette ronde en gaat het heel spannend maken! Foutloos in 85.25 en geen moment in de problemen geweest!
DideH
Geplaatst: 06-09-14 14:37
Relaxed schreef:
Nou nu 1 van de laatste 2 minimaal 2 balken en Dubbeldam is door toch?
Ja alle dertig gaan straks nog een keer, omgekeerde volgorde van de huidige stand.
Flew
Geplaatst: 06-09-14 14:39
Nou, de nummer 1 in het klassement mag van start. Madden weet wat ze moet doen om de leiding te behouden: foutloos rond. Één balkje en ze gaat naar een derde plaats..
En daar gaat die balk! Jammer.
Madden houdt het bij vier in 82.87. Ze gaat naar een derde plaats.
Huidige top 5: Bengtsson Delaveau Madden Deusser Dubbeldam
Bambolina
Geplaatst: 06-09-14 14:41
Volgende ronde knallen, Jeroen Zou echt tof zijn, een Nederlander in de finale. Had het liefst London gezien want ben benieuwd hoe iemand anders het op hem zou doen
Aangezien ik de hele morgen op wedstrijd ben geweest en ik even wil checken of ik weer bij ben. De 1e ronde vandaag voor de selectie voor het individueel klassement is geweest zo door naar de 2e ronde waarbij ze allemaal?? nogmaals starten en hoeveel ruiters kwalificeren zich dan voor morgen?