Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chevax schreef:Marjoow, je gaat nu gewoon erg ver en waar ik zelf vond dat het topic goed liep, wordt het nu een soort van heksenjacht.
Marjoow schreef:Mioux schreef:maar dit zou toch wel aantonen dat hij toen niet ziek was'?
Precies, en daarom post ik het dus ook.
Plus, alles wat je op internet zet is openbaar
lifaya schreef:Marjoow schreef:
Precies, en daarom post ik het dus ook.
Plus, alles wat je op internet zet is openbaar
dus ik mag in feite nu alle foto's van jou zomaar over het internet verspreiden met een negatieve ondertoon onder het moto "alles wat je op internet zet is openbaar" en dat vind je dan normaal?
Citaat:Er is 1 ding wat me geweldig stoord, en wat niet in beeld is gebracht, is dat 4 maand na aankoop 24 juni, Rubis ernstig hoefbevangen was en behandeld is
en en dat dit later steeds weer terug is gekomen en cronisch is geworden .
Mioux schreef:Vind rare opmerking van je, ik kan die niet aanpassen anders had ik t erbij gezet, overigens slaat t ook nergens op wat je zegt met "express". Jij zet nu "express" neer dat ik "express" verkeerde info heb verstrekt, is ook onzin en noem ik opruien
Ania schreef:Mioux schreef:Ach besteed me tijd niet zo aan jouw aniaben hier in t topic niet voor jouw
:D:D
Je spelfouten doen me meer pijn dan je afwijzing.
Ania schreef:Mioux schreef:Ach besteed me tijd niet zo aan jouw aniaben hier in t topic niet voor jouw
:D:D
Je spelfouten doen me meer pijn dan je afwijzing.