Eline schreef:Dit is wel heel vreemd, om een kür te zien op muziek die voor mij onlosmakelijk met de Tour de France en wielrennen verbonden is Ze pakken zo de fiets erbij.
Melisding schreef:01San schreef:Die oornetjes bij dressuur is dat van de laatste tijd?Jep echt een trend... Ik doe er alleen zelf niet aan mee Ik wel Als ik zou starten dan, haha.Maakt leuk je setje af
Melisding schreef:01San schreef:Die oornetjes bij dressuur is dat van de laatste tijd?Jep echt een trend... Ik doe er alleen zelf niet aan mee oke bedankt Leuk ik heb ze wel
Astaloca schreef:Kan ik me veroorloven om 5 minuten later op werk te komen omdat ik anky wil zien? Makkelijk .
Littera schreef:Jaaaa een Harry Potter kur, dat is pas Brits! ER was iemand die dat deed, maar ik weet niet meer wie dat was..
vessuvius schreef:bietjuhh schreef:Ik heb vast zo weer buurvrouw op me dak, omdat dr baby niet kan slapen oornetje voor debaby,..kan best 1x per 4jaar heur hahaha vind zij vast niet, hij went er maar aan!
Grasland schreef:Als deze combinatie boven de 75% scoort werten we zeker dat de jurering niet klopt..Ik vind het juist een geweldige combinatie
Rinske schreef:Astaloca schreef:Kan ik me veroorloven om 5 minuten later op werk te komen omdat ik anky wil zien? Makkelijk .Ok
Rinske schreef:Astaloca schreef:Kan ik me veroorloven om 5 minuten later op werk te komen omdat ik anky wil zien? Makkelijk .jahoor
Sani schreef:Eline schreef:Dit is wel heel vreemd, om een kür te zien op muziek die voor mij onlosmakelijk met de Tour de France en wielrennen verbonden is Ze pakken zo de fiets erbij.