Hij rijdt hem heel mooi, maar het is toch echt mijn smaak niet, maar ja wat is smaak...
Kimble
Geplaatst: 21-08-11 15:13
KG_Images schreef:
Heerlijke kur dit, past zo goed bij de combi. Hij heeft wel wat spanning, zeker na die eerste lijn, zou wel wat meer halslengte willen zien. Maar toch blijftie waanzinnig.
Heel het evenement al een beetje. Hij is erg gespannen de afgelopen dagen. Aken was beter.
Trouwens... Ik liep onderweg naar de poffers ook HP nog tegen het lijf. We moesten even wachten omdat er allemaal tuigbeesten de ring in moesten. Heb hem even gefeliciteerd met zijn mooie kur en kan jullie vertellen dat hij nog steeds een bibberig stemmetje heeft...
essiesilly
Geplaatst: 21-08-11 15:13
je bent niet de enige hoor nousa
Heleen_B
Geplaatst: 21-08-11 15:14
Nousa schreef:
Ik ben vast de enige maar vind dit niks. Tis een imposant paard maar nee niet mijn ding deze combinatie
Word ik gebelt tijdens het kijken van de kur , ik neem niet op . Word ik nog een keer gebelt, noujah even snel gesprekje houden dan en ondertussen kur kijken Vraagt de andere kant van de lijn : stoor ik? noujah ben wel een wedstrijd aan het kijken.. ow owke, ik hou het kort maar blablabla. Ik een beetje ja en hummen op juiste momenten maar aandacht op de tv. Vraagt ze op het laatst voor dat ze ophangt , je bent zo afwezig wat is er blablablabla:')
Volgende keer dus gewoon niet opnemen ! Wat is Fuego toch een heerlijk paard
Vind het leuk, leuk paard.. (maar voor de winst heb ik liever een een NL/Duits/Deens/Engels gefokt paard.. mijn mening)
Onali
Bonechi_ schreef:
Trouwens... Ik liep onderweg naar de poffers ook HP nog tegen het lijf. We moesten even wachten omdat er allemaal tuigbeesten de ring in moesten. Heb hem even gefeliciteerd met zijn mooie kur en kan jullie vertellen dat hij nog steeds een bibberig stemmetje heeft...
ah
dejavu
Nousa schreef:
Ik ben vast de enige maar vind dit niks. Tis een imposant paard maar nee niet mijn ding deze combinatie
Nee, je bent niet de enige. Ik ben er ook niet kapot van.
Haha scheelt weer. Ik vind het allemaal te kort in lijf en lopen. Die passage en piaffe zijn imposant en gaaf maar neh Doe mij maar een mooie langbenige hollands gefokte