Nou ik hoef niet te winnen hoor. Ik vond het wel een erg leuke 1 april grap. Ik vergeet nooit de Farbenfroh dekjes.. jammer dat de eerste puzzel mij daar weer aan herinnerde. hihi
Ik denk idd dat er een hoop werk in heeft gezeten...
samantha5
Geplaatst: 01-04-11 22:14
Yinthee schreef:
_Noah schreef:
Nou winnen of niet winnen, het is best cool gedaan allemaal! ik heb mij rot gelachen
Precies! En dan te bedeken wat een tijd en moeite er ook voor het bokt-team in gezeten moet hebben!! Chapeau hoor!
Deze mening deel ik helemaal. Heel goed in elkaar gezet.
Veulen84
Geplaatst: 01-04-11 22:14
Okee ik zal even lief en hulpvaardig zijn. Voor iedereen die 3 nog moet doen of het niet snapt:
Rechtsboven in je scherm staat gebruikerspaneel, klik daar op. Vervolgens op gebruikersgroepen links in je scherm. Vervolgens op 1raadselgroep Dan verschijnt er een lijst met 16 teamies in je scherm (en daaronder de mensen die de puzzel al hebben gedaan, maar dat is niet interessant even) Die 16 teamies hebben zinnen in hun onderschrift staan. VAn die zinnen kun je spreekwoorden maken. Zet de zinnen dan op alfabetische volgorde op basis van de eerste letter van het eerste woord. Indien een beginletter twee keer voorkomt: kijk dan naar de tweede letter, enzovoort.
Neem vervolgens de volgende woorden uit de zinnen: - Zin 1: het vijfde woord - Zin 2: het achtste woord - Zin 3: het laatste woord - Zin 4: het laatste woord - Zin 5: het eerste woord - Zin 6: het laatste woord - Zin 7: het eerste woord - Zin 8: het derde woord - Zin 9: het derde woord
Gebruik deze negen woorden als basis om een zo origineel mogelijke slagzin te maken (je mag zelf woorden toevoegen!) Woorden vervoegen of samentrekken mag dus niet.
Succes!
sandorra
Geplaatst: 01-04-11 22:15
Yinthee schreef:
_Noah schreef:
Nou winnen of niet winnen, het is best cool gedaan allemaal! ik heb mij rot gelachen
Precies! En dan te bedeken wat een tijd en moeite er ook voor het bokt-team in gezeten moet hebben!! Chapeau hoor!
het heeft mi jvandaag tussen het werk door ook bezig gehouden!!!
Snoekiej
Geplaatst: 01-04-11 22:15
YEAHHH, ik heb hem goed Ben ook pretty in pink!! Wist schijnbaar niet wat een slagzin was, had steeds een gedichtje gemaakt