Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Ja wat dat betreft heb je gelijk. Maar ik dacht dat ze richting Spanje gingen. En dan vanuit Nederland gezien boven Parijs.
Dus als het ware met de kaart dan idd op de kop.
Leg ik dat duidelijk uit? Vast niet
journee schreef:BigOne schreef:Gewoon met een tweepaardsvrachtwagen gereisd. Was ook maar iets van 150 km ten noorden van Parijs ofzo.
Wauw, dus Furion staat niet meer op de kliniek? Gezien het feit dat Furion volgens sommigen de kliniek absoluut niet zou mogen verlaten voor de rekening betaald was, moet die in elk geval voldaan zijn! Nu dat euvel is opgelost, kan iedereen het financiele gedeelte eindelijk achter zich laten...![]()
journee schreef:BigOne schreef:Gewoon met een tweepaardsvrachtwagen gereisd. Was ook maar iets van 150 km ten noorden van Parijs ofzo.
Wauw, dus Furion staat niet meer op de kliniek? Gezien het feit dat Furion volgens sommigen de kliniek absoluut niet zou mogen verlaten voor de rekening betaald was, moet die in elk geval voldaan zijn! Nu dat euvel is opgelost, kan iedereen het financiele gedeelte eindelijk achter zich laten...![]()
BigOne schreef:Een andere mening is heel wat anders dan elke keer erop terug komen en sneren, maar zit nu in de blokkendoos. Geen last meer van.
Telpeva schreef:BigOne schreef:Een andere mening is heel wat anders dan elke keer erop terug komen en sneren, maar zit nu in de blokkendoos. Geen last meer van.
Ik bedoelde jou ook niet ermee, waar ik mij aan stoor is dat het bijvoorbeeld al dagen stil was rondom speculaties over dat geld en dat dat vervolgens weer wordt opgerakeld met het verwijt dat anderen het dan achter zich kunnen laten. Dan denk ik joehoe, het was al dagen stil, WIE is dan degene die het niet achter zich kan laten, juist ja. Geheel terecht imo dat daar vervolgens niet op werd gereageerd, zou ik zelf ook niet hebben gedaan.
En dan dagen later opnieuw dat ding oprakelen wat iedereen al lang achter zich had gelaten, dat zie ik als bewust ruzie zoeken of uitlokken. En dus storend
Ik vind dit topic interessant, de informatie ook, het doen en laten van die man ook, en het herstel van zijn paard ook. Bokkers die hier zitten om ruzie te zoeken, niet.