Jolien87 schreef:Ik hoop toch zo dat de Duitsers hun klep houden als ze er toch niks aardig uit kunnen brengen straks wanneer Charlotte wordt gehuldigd.De Duitse commentator vond het ' ganz verdiend'
Ik gok dat als charlotte nu haar cap afzet, dat er toch alleen maar een verzopen haardos onderuit komt en een hoop stoom
Aranel schreef:Jolien87 schreef:Ik hoop toch zo dat de Duitsers hun klep houden als ze er toch niks aardig uit kunnen brengen straks wanneer Charlotte wordt gehuldigd.De Duitse commentator vond het ' ganz verdiend' Het boe-geroep of de winst van Charlotte?
Varekaj schreef:Ik gok dat als charlotte nu haar cap afzet, dat er toch alleen maar een verzopen haardos onderuit komt en een hoop stoom Dat zei ik hier thuis ook al nadat vriendinlief zei; waarom doet ze dr cap niet af met die warmte?
Varekaj schreef:Ik gok dat als charlotte nu haar cap afzet, dat er toch alleen maar een verzopen haardos onderuit komt en een hoop stoom
_Reneee schreef:Ze heeft gezegd dat hij met pensioen gaat hoor: http://www.bitmagazine.nl/artikelen/val ... oen/48382/Als je de laatste alinea leest snap ik wel waar zijn postuur vandaan komt
Typisch bokt dit. Snoeihard in het commentaar maar als het er op aankomt allemaal een bende bleitmutsen
Ik vind dat ze het alle 3 dik verdient hebben! Ik heb er van genoten ook al waren de Nederlanders niet zo heel best.