Maar goed, wat fantastisch dat we goud hebben. Dat van Happie en Edward zou ik ook wel willen zien.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sizzle schreef:Wat een hoop flauw doenerij hier zeg.
Ben blij dat de ruiters elkaar wel gewoon respecteren.

Ik vond haar wat tegenvallen vandaag vergeleken bij anders, maar in dat geval...bikkel om dit nog zo te doen 
vur schreef:Het interview met het Duitse team gezien op de ARD: super sportief en eerlijk over hun eigen rijden of falen. Daar kunnen normaal gesproken de Nederlanders een puntje aan zuigen. Ondanks dat Mar misschien zuur kijkt bij de prijsuitreiking. Ook de bondscoach en de commentator waren super eerlijk en super sportief in hun commentaar.
Maar goed, wat fantastisch dat we goud hebben. Dat van Happie en Edward zou ik ook wel willen zien.
mbkaatje schreef:vur schreef:Het interview met het Duitse team gezien op de ARD: super sportief en eerlijk over hun eigen rijden of falen. Daar kunnen normaal gesproken de Nederlanders een puntje aan zuigen. Ondanks dat Mar misschien zuur kijkt bij de prijsuitreiking. Ook de bondscoach en de commentator waren super eerlijk en super sportief in hun commentaar.
Het Nederlandse team vind ik nooit zo onsportief, tenminste dat is mij nooit zo opgevallen.
Rath keek inderdaad niet blij, maar ik weet niet hoe hij normaal kijkt. Het moment dat hij en Edward elkaar de hand schudde heb ik dan weer gemist.
fleurtjeuh schreef:gabixcoen schreef:Dat was toch iemand anders? Deze had toch een ander ongeluk gehad of niet?
Laurens had het opgezocht tijdens de proef van iemand anders, omdat hij nieuwschierig was.
Michelle77 schreef:Herstel... telefoon heeft t niet opgeslagen. Dus ik ga opnieuw filmen. Duurt alleen even iets langer dus.
FriesWytske schreef:Las hier dat iemand zei dat er 2 afstreepresultaten waren. Volgens mij klopt dat niet en tellen alle 7 resultaten gewoon mee. Staan ook gewoon alle punten van alle 7 juryleden bij de uitslagen.
Imaginaerum schreef:Vond Terhi Stegars ook lichtelijk ondergewaardeerd. Ik ben misschien wel lichtelijk bevooroordeeld, Axis TSF is al tijden mijn favoriete paard.
eenitraM schreef:Het enige wat me opvalt is de losse voorpluk
bigone schreef:Anna zal dit paard wel niet meer meenemen naar Rio(als ze zich kwalificeren) maar ja, ze zal nog wel wat achter de hand hebben. Met inderdaad steenrijke ouders, goed voor 2,9 biljoen dollar!!!!!!!!!!!!!
Wist niet dat je door schoenen zo rijk kon worden.
Michelle77 schreef:Vind MAR wel erg ontevreden kijken zeg.
Sizzle schreef:Wat een hoop flauw doenerij hier zeg.
Ben blij dat de ruiters elkaar wel gewoon respecteren.
vur schreef:Als het tegenvalt, ligt het vaak aan van alles en nog wat, maar nooit aan hen of aan bijvoorbeeld domme pech. Dat valt op in contrast van wat ik nu hoorde op de Duitse tv.
StonedRomy schreef:Wat is er eigenlijk in het weekend?
Citaat:De individuele dressuur wedstrijden
Dallista schreef:StonedRomy schreef:Wat is er eigenlijk in het weekend?Citaat:De individuele dressuur wedstrijden
Jup, en morgen is de cross country, ik ging er eigenlijk vanuit dat dat ook wel uitgezonden zou gaan worden, maar kan eigenlijk alleen maar een samenvatting op de Duitse TV vinden zo snel. FEI TV zendt het niet uit, want de eventing is geen onderdeel van het EK.
Dallista schreef:vur schreef:Als het tegenvalt, ligt het vaak aan van alles en nog wat, maar nooit aan hen of aan bijvoorbeeld domme pech. Dat valt op in contrast van wat ik nu hoorde op de Duitse tv.
Duits commentaar was er anders wel duidelijk over dat dit resultaat heel anders zou zijn geweest als Isabell Werth met Bella Rose had meegereden, dus toch ergens wel een excuus aangekaart. Wel een terechte opmerking, daar niet van hoor.