Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dreamer80 schreef:Het enige wat ik niet heel goed begrijp is waarom jytte Rubis heeft gekocht terwijl hij op dat moment zo mager was, want dat was hij toch op dat moment.
Er staan zoveel mooie, leuke en goede Fjorden en uberhaupt paarden te koop.
_Wodka_ schreef:dreamer80 schreef:Het enige wat ik niet heel goed begrijp is waarom jytte Rubis heeft gekocht terwijl hij op dat moment zo mager was, want dat was hij toch op dat moment.
Was Rubis ook echt mager bij aankoop? Of zijn dat foto's van later?
_Wodka_ schreef:Erg sneu voor alle betrokkenen en natuurlijk Rubis, was een mooie hengst.
Is er nu ook werkelijk een rechtzaak gaande en horen we hier nog meer over via het programa pro deo?
Kan me trouwens niet voorstellen dat Jytte die gaat winnen. Maar ben wel benieuwd naar het verloop.
_Wodka_ schreef:dreamer80 schreef:Het enige wat ik niet heel goed begrijp is waarom jytte Rubis heeft gekocht terwijl hij op dat moment zo mager was, want dat was hij toch op dat moment.
Was Rubis ook echt mager bij aankoop? Of zijn dat foto's van later?
Rijssie schreef:_Wodka_ schreef:Erg sneu voor alle betrokkenen en natuurlijk Rubis, was een mooie hengst.
Is er nu ook werkelijk een rechtzaak gaande en horen we hier nog meer over via het programa pro deo?
Kan me trouwens niet voorstellen dat Jytte die gaat winnen. Maar ben wel benieuwd naar het verloop.
Op de website van de hengstenhouderij vd berg staat bij "Het laatste nieuws" een Wordt vervolgd link,
daar is nu nog niks te zien dus er zal nog geen nieuws zijn denk ik.
PhiaBink schreef:Suelza schreef:Phia, overdrijf niet zo.
Ik doe dat niet!! Het is schandalig wat er gebeurt. Speculaties over en weer over een programma dat niet volledig en niet goed weergegeven is. De ins-en outs niet kennen!
Als jou dat was overkomen, vond je dat normaal dat er zo over je sproken werd!
Mioux schreef:Ow zie die is helemaal niet mager na aankoop? Trouwens ik zie dat ze dr hengst wel heeft laten dekken?
esmir @ [FJ] [FOTO] Fjorden in the picture
Hoe kan dit als die toen zo ziek was? dan kan je toch helemaal niet gaan dekken als je niet weet hoe of wat?
Kriel schreef:chevax schreef:Ik vind het nogal ver gaan dat er hier nu foto's worden geplaatst, hoor. We kunnen ook te ver gaan, het is niet nodig om foto's van een ander zonder toestemming te plaatsen.
Jij bent de mod......grijp dan in...
chevax schreef:Ik vind het nogal ver gaan dat er hier nu foto's worden geplaatst, hoor. We kunnen ook te ver gaan, het is niet nodig om foto's van een ander zonder toestemming te plaatsen.