shamrock06 schreef:Sjips....silverlight nodig om die uitzending gemist te kunnen zien. Heb ik geinstalleerd net, maar doet het niet Moet je het nog inschakelen.. heb ik ook gehad... Bij Extra: Add Ons.. Daar zie je een lijst met plugins.. en daar kan je em inschakelen
Doet er een nederlander mee aan de triatlon, zo nee, wil de NOS dan NUUU!!! overstappen op de dressuur!!
michelle___ schreef:Cayenne schreef:Het waren tot nu toe meestal vrouwen en gisteren liep er gewoon iemand met het halve achterwerk bloot.Of in beha op de tribune Dan zou je mij kunnen oprapen.Ik lig al dubbel van een bukkende bouwvakker.
Davison vertelde dat de passage en piaffe van Artemis zo fijn zitten, dat hij dan tijd heeft om in de spiegel te kijken hoe z'n haar zit.
S_zanne schreef:Doet er een nederlander mee aan de triatlon, zo nee, wil de NOS dan NUUU!!! overstappen op de dressuur!!
Cayenne schreef:Davison vertelde dat de passage en piaffe van Artemis zo fijn zitten, dat hij dan tijd heeft om in de spiegel te kijken hoe z'n haar zit.
S_zanne schreef:Doet er een nederlander mee aan de triatlon, zo nee, wil de NOS dan NUUU!!! overstappen op de dressuur!! indd
Cayenne schreef:Davison vertelde dat de passage en piaffe van Artemis zo fijn zitten, dat hij dan tijd heeft om in de spiegel te kijken hoe z'n haar zit. Is natuurlijk ook heel belangrijk.
Rinske schreef:Ludique96 schreef:En de Chinezen die nemen weer hun winterjas meer IN het zwembad .Ja toen
Zo, terug uit de stad. Nat geregend tot aan m'n ondergoed maar ach.. hete douche.. en nu ben ik er weer. Even spieken bij de tussenstanden wat ik allemaal heb gemist hoor.
Wuis schreef:Cayenne schreef:Davison vertelde dat de passage en piaffe van Artemis zo fijn zitten, dat hij dan tijd heeft om in de spiegel te kijken hoe z'n haar zit. Hahaha, natuurlijk, alsof het niets is... Ik lak zelf altijd mn nagels onder de piaffe....
Cayenne schreef:Davison vertelde dat de passage en piaffe van Artemis zo fijn zitten, dat hij dan tijd heeft om in de spiegel te kijken hoe z'n haar zit.