RivaldoX schreef:ach sara pikt wel wat traantjes weg, van blijdschap of..??Denk dat ze best wel baalt..
Loiz schreef:Beetje stomme vraag misschien, maar heeft het nut dat de beugels opgestoken worden? Na de uitreiking stappen ze er toch weer op? als de paarden dan draven omdat z schrikken van het beluid dan voelenz geen klapperend eugels
Cayenne schreef:RivaldoX schreef:ach sara pikt wel wat traantjes weg, van blijdschap of..?? Dacht je van teleurstelling? haha zou kunnen ? Maar nu aan haar te zien van blijdschap
IlonavB schreef:RivaldoX schreef:ach sara pikt wel wat traantjes weg, van blijdschap of..??Denk dat ze best wel baalt..Dit is van blijdschap hoor.
Jolijnn schreef:colgens mij is.jet ook van bijschapIk denk dat iedereen blij is die mee heeft mogen doen met de OS.
IlonavB schreef:Jolijnn schreef:colgens mij is.jet ook van bijschapIk denk dat iedereen blij is die mee heeft mogen doen met de OS.dat is toch ook heel gaaf
Goldie schreef:Wij in nl zijn ook maar raar met 3 zoenen, iedereen doet er 2 verder belgen zelf maar 1 heb ik geleerd
Goldie schreef:Wij in nl zijn ook maar raar met 3 zoenen, iedereen doet er 2 verder zit ik ook de hele tijd aan te denken