Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wake_up schreef:Staan op alle sites de uitgerekende eventingstanden? of zijn er ergens ook de gewone percentages te zien die ze voor de dressuurproef hebben gekregen? danheb ik namelijk een beetje een betere inschatting van hun score, die omgerekende eventingstanden zeggen me niet zo veel
wake_up schreef:Staan op alle sites de uitgerekende eventingstanden? of zijn er ergens ook de gewone percentages te zien die ze voor de dressuurproef hebben gekregen? danheb ik namelijk een beetje een betere inschatting van hun score, die omgerekende eventingstanden zeggen me niet zo veel
Selka schreef:wake_up schreef:Staan op alle sites de uitgerekende eventingstanden? of zijn er ergens ook de gewone percentages te zien die ze voor de dressuurproef hebben gekregen? danheb ik namelijk een beetje een betere inschatting van hun score, die omgerekende eventingstanden zeggen me niet zo veel
http://www.london2012.com/equestrian/event/eventing-individual/index.html?v=20120728-100032035 Hier staat alles op een rijtje. Maar "gewone" dressuurproefpercentages staan er niet.. zul je dan zelf moeten omrekenen zie OP.