Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lielle schreef:Bonechi_ schreef:We horen na een sommetje hierna dat adelinde 85% moet rijden voor het goud!Voor de dromers onder ons...
volgens mij is dat 84,920 voor zilver. Goud is echt buiten bereik, zelfs als Laura B uitgesloten zou worden moet Adelinde nog 90,334 rijden voor het goud
Lielle schreef:Bonechi_ schreef:We horen na een sommetje hierna dat adelinde 85% moet rijden voor het goud!Voor de dromers onder ons...
volgens mij is dat 84,920 voor zilver. Goud is echt buiten bereik, zelfs als Laura B uitgesloten zou worden moet Adelinde nog 90,334 rijden voor het goud
nadita schreef:Valencia2002 schreef:Maar laten we wel even eerlijk blijven.....Edward had ook niet vanaf dag 1 Totilas zo aan de rit. Die moesten ook samen een team vormen en wat voor een team:d
Nee, maar Edward heeft hem wel zelf helemaal klaargemaakt.
En onze Anita maakte wel een goede opmerking: MAR is niet een briljante ruiter. En dat is hij ook niet.
Hij zal Totilas nooit zo aan het lopen krijgen zoals Edward gedaan heeft.
Never....