Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
smurffie schreef:suusiejj schreef:ja ach en ze is iig wel zo eerlijk geweest om swieb terug te geven ja toch..
Misschien heeft ze die maanden (ik meende 2??) eens goed na zitten denken
zal ook wel ff moeilijk voor haar worden
iig is het wel weer zoals het hoort
een dier waarvan je houd kun je niet zo snel afstaan kom daar ook eens in terug!
ze heeft een dier gekocht, ontwetend dat het gestolen was, en dan ga je je eraan hechten
Een dier waarvan je houd wil je niet loslatendenk nou niet direct zo negetief over deze persoon! waarschijnlijk weet zij oko al tijden dat swieber terug moest, en wist ze al tijden dat ze dat ging geven. maar zie maar eens een dier waarom je geeft, van houd en op bouw zo even weg te doen
neemt niet weg dat dit voor swieb echt niet leuk wasen neemt ook niet weg dat het verkeerd was
maar het maakt die persoon niet direct de boosdoener
![]()
hoop nu trouwens niet direct iedereen kwaad te hebben, ik ben blij voor swieb eerlijk waargeweldig blij zelfs. maar ga geen personen zwart maken waarvan je nog niet eens de naam weet
!
Tijgertje86 schreef:Volgens mij is Swieber door het hele voorval opeens Bokt-paard no.1. Iedereen kent hem inmiddels. Misschien een idee om Swieber in het Bokt-logo te zetten?
Angelshet schreef:Tijgertje86 schreef:Volgens mij is Swieber door het hele voorval opeens Bokt-paard no.1. Iedereen kent hem inmiddels. Misschien een idee om Swieber in het Bokt-logo te zetten?
Daar ga ik helemaal in mee!we vinden Swieber helemaal te gek!
en wat betreft het Boktlogo:
haha dan moet Swieb eerst een bokkende foto van hem maken!
misschien een blij bokkende Swieber op de foto
JOEHOE IK BEN WEER THUIS!!!