Xu wandelt naast zijn paard naar China: Mijn leven wordt steeds korter

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Femke_Tweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 10:04

Ik vind mensen in dit topic gruwelijk oordelen.

Het zijn zaken tussen Xu en die kliniek.
Vooreerst lijkt alles opgelost te worden.

Er zitten hier erg veel mensen die alles wel extreem negatief lijken te willen zien.

Vind ik jammer.

Kirrietje

Re: Xu wandelt naast zijn paard naar China: Mijn leven wordt steeds korter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 10:11

Maar hij deelt zelf de whatsapp gesprekken... :')

Dan is dit toch te verwachten? Hij creëert dat beeld ook echt wel zelf nu.

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 11:01

Tja, de calvinist in mij vindt het wat ingewikkeld dat iemand dus niet "in het zweet des aanschijns zijn brood verdient" - en waar dat brood dat exact vandaan komt is mij een raadsel.

Maar ach, in termen van "Wu Wei", Tao, in het moment leven etc etc etc
(ik weet verder niets van deze man of überhaupt van de Chinese cultuur)
doet hij misschien wel iets heel erg goeds of ... (jawel!) nuttigs.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 12:23

Femke_Tweety schreef:
manzano schreef:
Ik sta er meer versteld van dat de rekening maar 5500,- is voor dit alles. Of is dat een deel?

Laatste deel

Aaaah ok. Ik was gewoon oprecht verbaasd gezien mijn eigen dierenartsrekeningen :=. Is dus verder geen oordeel over de kliniek of wie dan ook. En hoe het betaald is maakt me ook niet uit, maar dat verklaart het bedrag.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 13:29

Tot zo ver waren er geloof ik kosten van het vervoer naar de kliniek toe, die hij zelf heeft betaald. Dan de operatie, wat door de crowdfund is gedaan. Daarna kwamen er nog kosten bovenop voor het verblijf van Furion in de kliniek, gips wissel, enz.
Die 5000 waar men het de afgelopen paar pagina's over had dat ging om het laatste geloof ik.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 13:46

Ja dat lijkt me een logisch bedrag dan.

Koekie73

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 13:49

Femke_Tweety schreef:

Er zitten hier erg veel mensen die alles wel extreem negatief lijken te willen zien.

Vind ik jammer.

Eh hij deelt het zelf met allerhande opmerkingen erbij! Beetje naief om dan te denken dat mensen daar niet iets over zeggen. Het is toch een forum hier?

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 14:12

Femke_Tweety schreef:

Vind ik jammer.

Ik vind zoveel jammer,

Ik weet genoeg om dit als zeer negatief te zien

7ofhearts

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 20:09

Grappig GG hoe een mening kan worden bijgesteld hè?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 20:43

Op zijn insta is een filmpje van Furion in een andere stal, er staat verder niks over de reis, hoe het is gegaan enz.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 21:24

Gewoon met een tweepaardsvrachtwagen gereisd. Was ook maar iets van 150 km ten noorden van Parijs ofzo.

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 22:06

7ofhearts schreef:
Grappig GG hoe een mening kan worden bijgesteld hè?

Welke mening wordt bijgesteld?

Weet je wat het is?
Iedereen mag zijn eigen mening hebben, maar laat mij ook mijn mening hebben op meer gebaseerd dan wat er op zijn Facebook en insta verschijnt.

Als er mensen zijn die het niet zien of weten is dat oké toch en als hun denken dat dit alles wat de "negatieve" bokker meldt is omdat ze negatief willen zijn dan moeten ze dat ook lekker doen. Wat ik alleen niet begrijp is het stukje waarom mensen denken dat ik graag negatief ben over een situatie. Ik had liever positief tegen dit verhaal aangekeken en fijne berichten gedeeld, maar helaas is dat iets wat ik niet kan omdat het niet opgelost is maar daar ga ik niet verder over uitweiden. Dit is namelijk niet aan mij.

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 23:10

Ik vind het niet handig allemaal..... Ik snap ook echt niet dat hij die appjes deelt.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-24 23:35

Avalanche schreef:
Ik vind het niet handig allemaal..... Ik snap ook echt niet dat hij die appjes deelt.

Krijg er echt “young Yvonne Coldeweijer” ideeën bij

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-24 08:37

Ja dat je ergens niet mee eens bent prima maar er een heel topic over blijven door zagen en ook nog flauwekul berichtjes plaatsen om iemand belachelijk te maken is gewoon te kinderachtig!

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-24 11:33

Waarbij sommigen het niet kunnen laten om inderdaad flink door te zagen. Dan is er natuurlijk de mogelijkheid om te ontvolgen ipv je te blijven ergeren.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-24 12:14

Nee ik ga veel te goed op de sensatie eerlijk gezegd :') vandaar de Yvonne Coldeweijer verwijzing
Als hij daar problemen mee heeft moet hij geen screenshots delen over geldzaken. Dit topic gaat er heerlijk over speculeren en ik vind het echt top entertainment. Ik open z’n Instagram stories altijd met smart

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-24 12:20

BigOne schreef:
Waarbij sommigen het niet kunnen laten om inderdaad flink door te zagen. Dan is er natuurlijk de mogelijkheid om te ontvolgen ipv je te blijven ergeren.

Idem voor diegene die zich zo aan hem ergeren!!

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-24 12:28

Popstra schreef:
BigOne schreef:

Idem voor diegene die zich zo aan hem ergeren!!

Zou niet weten waarom ik moet ontvolgen. Ik vind het een kwal van een vent maar ik vind de situatie zeker interessant. Ik volg het paard en de situatie maar het is jammer dat hij eraan hangt. Daarbij vind ik het wel interessant hoe die dingen qua betalingen enz gaan. Hoe je zoiets nou aanpakt als kliniek.

Hij deelt zelf een heleboel informatie en de andere mensen ook. Ik zou niet weten waarom ik daar dan niet mijn gedachtes over mag hebben.

Accepteer gewoon dat er meerdere mensen op de aarde leven en we niet allemaal het zelfde handelen, uiten en denken. Dat zou een hoop frustratie schelen. Ondanks dat ik jou heel erg vind doorzagen over hoe ik doe en in welke maten dit niet kan doen volgens jou accepteer ik jouw denkwijze toch ook zonder je voor je schenen te schoppen of te benoemen?

Als jij het allemaal niet hoeft te weten en iedereen zo bloedirritant vindt volg je hem op insta of fb en hou je hier je mond toch om je eigen irritatie te kalmeren? Alles wat hier extra komt is voor jou niet van belang omdat het door andere wordt besproken en de enige info waar jij je aan vasthoud is wat jij op insta of fb ziet. Dit topic heeft voor jou van toch geen toegevoegde waarde en brengt je alleen maar irritatie?

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-24 12:35

" Accepteer gewoon dat er meerdere mensen op aarde leven en die niet allemaal hetzelfde handelen"

Heb je het hier nu over jezelf of wat???

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-24 12:39

Ik accepteer het en zeg

Ik vind,
Het is mijn mening,
Ik zou het niet doen,

Wat hij doet moet hij zelf weten maar ik accepteer dat hij doet wat hij doet.

Jij daarentegen accepteert nog steeds niet dat mensen deze situatie interessant vinden en dit volgen en bespreken en inderdaad soms situaties schetsen omdat er vraagtekens zijn over zijn volgende stappen. Daarbij is het ook nog eens dat zolang hij zoveel openbaar blijft gooien we nog niet uitgepraat zijn.

Ik snap niet dat we een topic over een reallife tvserie zouden mogen openen en daar alles over mogen bespreken maar deze man en acties niet zouden mogen bespreken. Hij gooit zelf alles open, wilt die volgers en trekt zich niks aan van mensen die het niet met hem eens zijn.

Wat is dan precies jouw probleem?

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-24 12:53

Ik weet dat het in de zomer de tijd is van herhalingen, maar jullie vallen vaker in herhaling dan waar RTL4 van kan dromen :=

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-24 13:00

manzano schreef:
Ik weet dat het in de zomer de tijd is van herhalingen, maar jullie vallen vaker in herhaling dan waar RTL4 van kan dromen :=

:')
Ahh weer genoeg Internet voor vandaag. Ga van het weer genieten, jullie ook hoop ik vandaag!

Morgen weer een nieuwe dag

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-24 13:37

manzano schreef:

Ligt er maar net aan wanneer je kijkt :')

journee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-24 18:13

BigOne schreef:
Gewoon met een tweepaardsvrachtwagen gereisd. Was ook maar iets van 150 km ten noorden van Parijs ofzo.

Wauw, dus Furion staat niet meer op de kliniek? Gezien het feit dat Furion volgens sommigen de kliniek absoluut niet zou mogen verlaten voor de rekening betaald was, moet die in elk geval voldaan zijn! Nu dat euvel is opgelost, kan iedereen het financiele gedeelte eindelijk achter zich laten... *\o/* :+