Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gabixcoen schreef:Michelle77 schreef:Vind MAR wel erg ontevreden kijken zeg.
Ik neem m niks kwalijk, hij had het ook beter kunnen doen!
R12312 schreef:bigone schreef:Als er iemand van de Duitsers sportief is dan is het Isabel wel!!!
Vroeger was het tussen Anky en Isabell nooit zo gezellig, maar ik durf niet te zeggen aan wie dat lag
gabixcoen schreef:menohippo schreef:Ben ik met je eens, het is vooral een teameffort maar die Diederik jongens, die ging góéd
Klopt! Dat vond ik ook, maar was meer bedoeld omdat Edward echt mijn voorbeeld is! Ik heb het team er nu bijgevoegd, zie mijn edit en undercover heeft ook een plaatsje!![]()

menohippo schreef:gabixcoen schreef:
Klopt! Dat vond ik ook, maar was meer bedoeld omdat Edward echt mijn voorbeeld is! Ik heb het team er nu bijgevoegd, zie mijn edit en undercover heeft ook een plaatsje!![]()
Van mij ook, without a doubt! Alle vier wel een beetje maar Edward al helemaal![]()
Al groeit Hansie ook wel en Anky ja die blijft net als Edward altijd bovenaan staan! Stral schreef:Ik wil dat shot van Edward en HP!
En dat handschudden heb ik ook niet gezien!
En ik ging nooit mee in de MAR kritiek maar jeetje, die stond inderdaad zuur te kijken. Doe dan alsof :p
Belgen 10de idd. Scheelt niets met de 6de plek. Zonde, in de breedte scoren we beter maar we hebben geen uitschieter zoals de andere landen...