66996236 schreef:hmm op de site van edward staat nog niets
Ik krijg de site niet eens geladen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
levine schreef:Heel erg jammer van deze mooie combinatie, maar wel een hele logische keuze; 10-15 miljoen euro is verschrikkelijk veel geld! Al helemaal voor een paard, daarmee kan het in een oogwenk gebeurt zijn. Het wrange aan dit verhaal vind ik dat dit blijkbaar een van de weinige manieren is om de paardensport in de media te krijgen. Edward wint 3 maal goud en daar wordt amper over gerept, de verkoop staat meteen groots in de krant, best triest eigenlijk....
horseyfries schreef:Moeni11 schreef:Mattias kan superfijn rijden en die familie heeft inderdaad geld genoeg om zoiets te betalen.
Hoezo "superfijn rijden"? Heeft deze jongen al ooit één paard zélf naar de Grand Prix gereden?
hestejente schreef:s0173957 schreef:Edward rijdt nu toch ook Voice nu bv, die is ook afgepakt van Imke...
Dat wist ik niet, maar als dit waar is vind ik het een hele rake opmerking
Sander_ schreef:Het is wel een dubbel gevoel. Als deze Mathias op de OS alle gouden plakken binnenhaalt, voelt het wel minder verdiend dan wanneer hij hem zelf had opgeleid.
En dat is niet omdat hij een Duitser is.
_San87_ schreef:Het narijden van een op en top getraind paard is echt niet makkelijk en ook een prestatie an sich