ik zat in de beatrix daar moest ik ook heel veel doen, op het begin zei die man dus (blijkbaar) dat je een linksomkeert moest maken vandaf de rechterhand, maar ik verstond het niet dus reed maar wat haha ik maakte echt een halve rechtsomkeert ofzo echt vaag wel komischXD
en gaat het dan om je houding of hoe je paard rijdt (dressuur) ?
Twilight1
Geplaatst: 22-05-10 20:57
Sita_ schreef:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik t allemaal wel wat soft vond hoor.. Rondje stap draf en galop.. Volte en klaar...
ja haha van mijn pony had je op dat moment niet meer moeten vragen geloof ikXD
bytheway mijn pa die wist gelijk dat die schimmel uit mijn groep gewonnen had, hij heeft nul verstand van paarden maar hij zei al tegen mij ja dat meisje heeft gewonnen van jullie ook doordat ze het meest aandacht kreeg dan de res van de groep
Laatst bijgewerkt door Twilight1 op 22-05-10 20:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik sprak nog iemand van de knhs zelf, die daar hielp en die zei dat er onwijs veel mensen gewoon niet hadden afgemeld en ook niet op kwamen dagen.. Toch zonde.. Ze hadden t zo leuk opgezet allemaal!
bente_
Geplaatst: 22-05-10 21:00
Jeroennn schreef:
bente, wat zit jij netjes op je pony zeg!
Dankjewel!
op concours verschillen mijn cijfers daarop. heb een poosje gehad dat Silly rechts meer vasthield dan links. maar nu niet meer dus zit ik weer recht.
_Bitje_
Geplaatst: 22-05-10 21:02
enniee schreef:
leuke foto, maar die achterste wat is dat voor achterlijk kind? lotte zker?
geen idee wie dat is, wat een misselijk pennypony figuur zeg
Dat zal dezelfde wel zijn.. Beetje voskleurige pony met zwarte manen en staart en een bruin dekje had ie op met paars randje.. Wat een waren dat zeg..
Ik heb eens gevraagd of ze normaal wilden doen... Ze reden bijna iemand van dr pony af door haar links en rechts in volle galop in te halen... Ben je dan stom of ben je dan stom..
er was idd 1 meisje die echt gewoon toen iedereen aan het inrijden was door alle bakken in galop aan het scheuren was, en toen ik klaar was met rijden en wou uistappen op het hoofdterrein zag ik ze met een stuk of 5/6 in keiharde galop over dat veld rennen toen ben ik maar op die houtsnipperachtig ding gebleven
Deze vielen mij dus helaas niet zo positief op.. Beest was al zo druk en ze zat zo met die sporen te prikken enzo.. Diertje draaide helemaal door.. Ze knalde later ook nog gewoon tegen zo'n vlaggenmast op..