Picasso schreef:Bijzonder... Ze is nog steeds goed hoor, maar vroeger zat ze serieus beter. Jammer.Haar heupen zullen in de loop der jaren ook wat minder soepel zijn geworden.
[quote="Effie_lover"][quote="Nies_"][quote="Effie_lover"]zag ik nou heel klein beetje lichtrijden tijdens uitgestrekte draf? Of mijn stream was ineens wel heel vaag..En toch 10-en voor haar zit en hun hulpen..! Dat is wel wat overdreven...
Oe dat was een flinke storing. Niet doen Charlotte. Heb toch liever een Brit boven aan Hij sprong aan in de galop geloof ik.
maarja daarna gaan we vrolijk door met 4 PASSAGE 9 8.5 8.5 8 8.5 8.5 8.55 EXTENDED TROT 9 9 9 8.5 8.5 9 8.56 TRANSITIONS 8.5 8.5 9 8.5 8.5 8.5 8.5
Jolien87 schreef:Picasso schreef:Bijzonder... Ze is nog steeds goed hoor, maar vroeger zat ze serieus beter. Jammer.Haar heupen zullen in de loop der jaren ook wat minder soepel zijn geworden. Nou ze lijkt serieus wel last te hebben ergens van.Jammer van die fouten Charlotte...
bnr schreef:En toch 10-en voor haar zit en hun hulpen..! Dat is wel wat overdreven...[/quote]Ja ik vind het echt te bizar voor woorden.. Jurysport, puur de naam van de ruiter. Bah ik kots het echt uit