Maar laten we wel even eerlijk blijven.....Edward had ook niet vanaf dag 1 Totilas zo aan de rit. Die moesten ook samen een team vormen en wat voor een team:d
hmm al edward nu iets hoger zou hebben gescoord en dan adelinde ook dan hadden we nog zilver kunnen hebben, maar goed, we doen het nog prima zonder imke schellkends en anky enz!
SplashIsLief
Geplaatst: 18-08-11 14:52
Bonechi_ schreef:
We horen na een sommetje hierna dat adelinde 85% moet rijden voor het goud! Voor de dromers onder ons...
* Duimt
Laatst bijgewerkt door SplashIsLief op 18-08-11 14:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Vond Totilas een goede, haast foutloze rit geven, maar idd, het mooie, het wonderlijke is ervan af. De uitgestrekte draf viel me tegen, laatste passage piaff (voor dat galop spring gedeelte) was nog wel erg gaaf en dat was het punt waar die er weer even was. Blijft jammer, maar ben stiekem ook wel blij. Niet al het succes is te koop, blijkt eindelijk maar weer:D
Tafje
Cayenne schreef:
Zal Edward gekeken hebben?
Ik denk het niet. Volgens mij doet het hem nog steeds zeer; de verkoop.. Waren zielsmaatjes volgens mij
Zaten hele mooie stukken tussen, maar er zijn nog teveel fouten en te weinig harmonie, en dat zat bij Carl en Uthopia wel goed. In hun proef klopte alles.
Marjo
Bonechi_ schreef:
We horen na een sommetje hierna dat adelinde 85% moet rijden voor het goud! Voor de dromers onder ons...
Hoeveel moet ze rijden voor zilver?? Daar ben ik al blij mee, vind namelijk dat Engeland het goud wel verdient
ik vond tot nu toe die engelse een geweldige proef hebben...toot vond ik eigenlijk niet meer zo geweldig ogen het swingt naar mijn idee niet meer zoals bij edward hij komt achter gewoon niet mooi mee...
Cyruss_
Hermelientje schreef:
Die Carl Hester lacht toch stiekem wel een beetje
Logisch! Toot voorbij gereden, dan zou ik ook super blij zijn!
Vond Rath met Totilas een erg goede proef rijden. Vergeet niet dat hij nog steeds een team aan het vormen is met het paard, denk als we een jaartje verder zijn dan hij meer gas durft te geven en dat het er dan nog mooier uit ziet!
ARCTN
Geplaatst: 18-08-11 14:53
HorseTimeXL schreef:
Tafje schreef:
In Aken ging het beter. Zou de spanning van het In Nederland rijden (roots) dan toch zoveel zenuwen bij MR oproepen?
Denk het wel, het verbaasd me dat er niet zo'n naakt iemand de ring in komt rennen op een stokpaardje ofzo met de tekst totilas hoort bij nederland
SuperSuup
Hoe laat moet Laura eigenlijk, geen zin om startlijst op te zoeken
petraaken
Bonechi_ schreef: