Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarcoBorsato schreef:'kleine uitdaging?'
Wat een ontzettend aparte opmerking.
Verder vroeg ik me af of iemand weet hoe illegaal ze bezig is geweest. Waar ze eventueel voor veroordeeld kan worden.
idefix4 schreef:newnails schreef:Onze dochter (en wij) is/zijn zeker blij met lucky!!!
Maar omdat onze dochter beter rijd dan het gemiddelde meisje van 10 jaar kwam ze er zelf ook achter hoor.
En wat wil je als je 30 minuten op je pony hebt gereden en dan je pony vervolgens 3 weken stil moet staan, en je er niet op kunt rijden omdat ze vet kreupel is.
Denk je dat mijn dochter achterlijk is ofzo, ik weet zeker van niet.
Mijn dochter rijd al lang genoeg op de manege en heeft al lang genoeg 2x per week priveles om daar verstand van te hebben.
Maar ik vind het in triest als je als kind je droompony krijgt, (dachten we) en dat je zo goed als wedstrijdklaar bent, je dan niet elke dag op je pony kunt rijden omdat het beestje pijn heeft.
En wij hebben hier uiteraard ook van geleerd hoor dit gebeurd ons nooit meer.
Newnails een adviesje: Nombrado en ik gaan ook niet door één deur...Ervaring heeft me geleerd: "Niet op haar happen."
Maar dat je nu roept dat je dochter een natuurtalentje is, dat is een flinke bewering. Rijd je zelf ook? Heb je oog voor deze details of is je dat ook op de mouw gespeld door deze mevrouw? Kom daar over een jaar of 8 nog maar op terug. Elke mama vindt haar kind natuurlijk talentvol en hoort graag dat het kind een talent heeft en laten we eerlijk zijn: Elk mens wordt geboren met talenten, dus het zou zo maar kunnen idd. Mijn dochter van 7 is ook de nieuwe Lotje schoots.Ik vind het triest dat iemand zoals deze handelaar jouw vertrouwen heeft gewonnen en je gezin zo heeft beschadigd. Ze heeft het vast en zeker heel goed gespeeld en jouw onwetendheid heeft je genekt. Jouw dochtertje verdient net als ieder ander kind van 10 een leuke gezonde sterke pony waar ze tot haar 18e met ontzettend veel plezier de sport kan ontdekken. Ik weet zeker dat je veel geleerd hebt hiermee. Een heel dure les. Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen en hopelijk kom je snel een erg leuke pony tegen die het verdriet om Lucky een beetje minder kan maken. Idd laat je kind genieten van het feit dat jullie zo lief zijn om een pony voor haar aan te schaffen. Er zijn zat ouders met kinderen die daar al niet aan beginnen.
Gentlegiant schreef:Wat een gepraat nog in de tijd dat ik weg was
Ik heb her en der wat bijgelezen
Ik heb enorm respect voor Roelie dat ze dit zo durft! Want het is niet niets en ik ben benieuwt wat er via de telefoon is besproken door haar kant ben je niet bang dat als je haar tegen komt dat er wat gebeurt?
Tjaa hier op bokt zijn vele mensen in haar achterlijk gedrag gestonken ik had ook bewondering voor haar dochtertje met de hengst maar ik heb eigenlijk nooit in haar topic's gelooft
Vooral toen ik op het 2ling topic stuite maargoed gebeurt is gebeurt
Deze vrouw zal zich niet zosnel meer laten vertonen in het openbaar en terecht
newnails schreef:Dat mij dochter een natuurtalentje is, is me verteld door mensen die er wel degelijk verstand van hebben. Ook door Roelie
Nee ik rijd zelf niet. En natuurlijk vind ik mijn dochter de beste hahaha niet gek toch.
Ze heeft het idd heel goed gespeeld, ik heb zelf een nagelstuddio en heb ook echt wel mensenkennis, alleen niet zoveel kennis van "beesten" (en daar bedoel ik niet paarden mee).
Ja was idd erg onwetend, maar weet nu ineens veeel meer over paarden enz, dus mij gebeurd dit niet meer.
Bedankt voor je lieve woorden!
Alou schreef:[OV] GZ n.a.v. Undercover in Nederland. Ex- Z2 paard, lichte vos
van een bokker die zn paard zoekt.
zie het laatste bericht!?
MarcoBorsato schreef:Ik vrees dat deze handelaar ongestraft zal blijven.
Eleonora_ schreef:ik vind het erg banketstaaf van je nombrado.
een moeder mag haar dochter toch wel talentje noemen?
als je dat meisje zag huilen gisteren zag je dat ze verdriet had van haar 'droompony' waar ze nu niet meer elke dag op mag omdat het beestje pijn heeft.
en je zou lucky op willen vangen en kijken wat er aan de hand is?
waarom? is het niet duidelijk genoeg voor je dat het beestje pijn heeft?
respect voor roelie