Is dat de postduif? OOOO ik dacht al , zie ik nu gewoon iets over het hoofd?
Tallout
Geplaatst: 25-12-09 21:36
Sani schreef:
ik weet wel dat ik vikki fout heb, of ze moet in het rijtje van Cyntje passen?
Indeed... Dat heb ik dus ook.
Vikki, past jouw Mii in dit lijstje?: - 2 met vlek op hun lip - grijze postduif - 9 brilsmurfen - 3 met sprankelende ogen - geel persoon - paars persoon - 3 zonder ogen - 2 geschrokken personen - 3 met het schaamrood op de kaken...
Wat is uw lievelingskleur en is uw trui hierop aangepast? Mijn lievelingskleur? Tja, ik vind verschillende kleuren mooi, ligt een beetje eraan waar het voor is. Over het algemeen vind ik warme kleuren wel mooi, maar ook groen en blauw vind ik mooi. Heeft u warme of koude voeten? Nu zijn mijn voeten lekekr warm. Scheelt zoveel als je gewoon iets warms aan je voeten doet. Gisteren bijvoorbeeld liep ik alleen op mijn sokken, maar toen had ik toch echt last van koude voeten! Wat is uw haarkleur en klopt deze met uw mii? Mijn haarkleur is donkerblond en klopt volgens mij wel met mijn mii Goedgemutst of een takketeamii?Check mijn onderschrift zou ik zeggen Verdere bijzonderheden in de vorm van gelaatskleur, ogen (dicht? 'sprankelend'?), mond (volle lippen? brede lach? zuinig mondje?), etc. Bijzonderheden, nee volgens mij niet, ik heb er een leuke mii van gemaakt. Als laatste het vriendelijke verzoek om een foto in het profiel te plaatsen, bij voorkeur één waarop haarkleur duidelijk te zien is en een foto welke goed te vergelijken is met uw mii.Ik heb diverse foto's in mijn profiel, zelfs eentje waarom op ik hetzelfde kleur shirtje aan heb
Mijn lijst gaan ze ook keihard uitlachen . Dus UW, als je mijn lijst eerdaags per PB binnenkrijgt: Zorg dat je stevig zit
Liesjeloef
Geplaatst: 25-12-09 23:13
Chantal___ schreef:
Mijn lijst gaan ze ook keihard uitlachen . Dus UW, als je mijn lijst eerdaags per PB binnenkrijgt: Zorg dat je stevig zit
Bij mij oook, zullen de meest rare dingen uitkomen.
Nu echt slapen..
Ladybird
Moderator Algemeen
Geplaatst: 25-12-09 23:14
Ik win toch niet.. ik snap ook niet waar ik aan begonnen ben... maarja doorzetten zeg ik! maar ga morgen alle paginas van 63 t/m 76 lezen ant ik heb dat niet meegekregen.. heb dr vandaag ook niks aan gedaan.. lees nu gewoon mee dan hoef ik dat niet meer te done morgne
*gaapt* Pff. Leuk hoor. De hele dag familie-kerst. Ik wilde miiën!
Maar gelukkig weinig nuttigs gezegd, een paar hints, maar ik kan er niet echt heel veel mee... Mijn lijst is minstens zo zielig hoor, haha, ik ben er steeds van overtuigd dat ik iemand goed heb, maar word dan steeds in verwarring gebracht..
Anoniem
Geplaatst: 25-12-09 23:22
LittleLisa schreef:
trekpaardluf schreef:
Ehhh UW houd jij nog die hintlijst bij?
Arme Uw, dies Kerst aan 't vieren joh
Kerst vieren?
Ik werk de lijst morgen weer bij
En voor alle inzendingen, ik zal me stevig vastketenen aan mijn stoel