manzano schreef:DuoPenotti schreef:Dat staat weer op tik tok
Ik heb geen tiktok. Wel insta.
sorry, dat bedoel ik ook....

hoe kom ik nou bij tiktok, dat heb ik ook helemaal niet.....
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Waar staat dat?
Er staat dat hij naar galicia gaat. En dat Furion daar vandaan komt.
Maar ik zie niet staan dat hij naar die eigenaar gaat. Of lees ik daar overheen?
Popstra schreef:Staat in de reacties. Daar vraagt iemand of hij terug gaat naar de oude eigenaar en hij antwoord met "yes"
Citaat:Where are you going in Spain?
Galicia
are you staying there with him? Is that where he's from?
yesx2
Popstra schreef:Dat heb ik dan weer nergens gelezen.
Enkel plan B voor als het vervoer niet gaat lukken. Dan zoekt hij een stal in de buurt van Parijs.
DuoPenotti schreef:Popstra schreef:Ik lees dat als dat hij terug gaat. Waarom zou je anders dat paard helemaal naar daar vervoeren!?
Een stal daar in de buurt, een kennis in de buurt. Heeft er een weiland gehuurd.
We mochten toch niet speculeren?
Ann schreef:Op fb is zojuist gepost dat hij voor morgen vervoer zoekt voor naar een stal op 120 km. van de kliniek. Plan A (Spanje) zal nog niet gelukt zijn.
Jester_ schreef:BigOne schreef:Hij zal toch echt eerst de rekening moeten voldoen!
Ik las iets dat hij 1600 cash als borg had aanbetaald? In een whatsapp gesprek of iets. Is altijd zo vaag maar daar staat iets dat ze vermoeden dat hij de borg dus niet terugkrijgt
[***] schreef:Ik vraag me vooral af wat voor reacties hij denkt te krijgen van zowel de kliniek als zijn volgers...