Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kyrkelover schreef:Buiten dat ik vindt dat de verhouding tussen de punten echt totaal zoek is denk ik ook dat Nederland eens flink moet gaan kijken hoe nu verder. We worden in de dressuur aan alle kanten voorbij gereden en dat is niet iets wat alleen van de laatste tijd.
CalvinenGino schreef:kyrkelover schreef:Buiten dat ik vindt dat de verhouding tussen de punten echt totaal zoek is denk ik ook dat Nederland eens flink moet gaan kijken hoe nu verder. We worden in de dressuur aan alle kanten voorbij gereden en dat is niet iets wat alleen van de laatste tijd.
Alle goede paarden terug kopenzitten toch goede kwpn'ers bovenaan de uitslagenlijst nu
BaileyMix schreef:kyrkelover schreef:Buiten dat ik vindt dat de verhouding tussen de punten echt totaal zoek is denk ik ook dat Nederland eens flink moet gaan kijken hoe nu verder. We worden in de dressuur aan alle kanten voorbij gereden en dat is niet iets wat alleen van de laatste tijd.
Ach, 't is ook geen wereldramp. Nederland heeft de paarden momenteel ook gewoon nog niet. En blijkbaar last van verwende ruitersDenk dat het beeld over 4 jaar stukken anders is.
Bovendien is het ook niet zo gek dat andere landen beter worden toch? Het komt juist allemaal een beetje op hetzelfde niveau nu.