Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
djuulsie schreef:@Harvest_moon: ja of niet... dan verdwijnt er een topper van ongekende klasse het dekcircuit in en zien we hem nooit meer in de ring :S
Pashon schreef:hoorde vanochtend op de radio dat het helemaal niet in overleg met Edward is gegaan, dat hij in het buitenland zat met andere paarden te trainen en dat de huidige/ vorige hem het via de telefoon verteld heeft.
Tja de eventuele goede berijden van Toot kan er immers niks aan doen, denk dat iedereen de kans zou grijpen om dit dier te rijden zelfs de simpele bokkers onder ons. Die zullen dan echt niet uit respect voor Edward het rijden afwijzen. Ik respecteer Edward heel erg maar ook ik zal het rijden van toot niet afwijzen, geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt.
Dat de volgende ruiter een flinke kluif aan hem krijgt om hem net zo te laten lopen is duidelijk.
Cowgirl schreef:Ik heb niet alle 75 pagina's doorgelezen dat snappen jullie wel he.![]()
Maar waarom krijg ik altijd zo'n wrang gevoel in mijn maag als ik de naam Shockemole hoor.
De oudere bokkers onder ons zullen wellicht nog weten dat meneer in de jaren 80 betrapt is op barreren van springpaarden. Ik zie de foto's nog voor me.
En voor de rest: het draait allemaal om die stomme centen. Edward en Totilas zijn gewoon een uniek stel. Net als Okidoki en Albert Zoer of Zenyatta en Mike Smith. Denk ook dat een andere ruiter het er nooit uit zal halen.
Mag hopen dat Edward het paard mag blijven rijden anders ben ik bang dat we er niks meer van zullen horen.
horseyfries schreef:"Een erg fijne ruiter"? Hij rijdt alleen maar paarden na die door anderen zijn opgeleid, en bovendien vind ik zijn rijden weinig gevoel uitstralen.