magda_90 schreef:Overigens zijn er wel een paar dingen die wat schommelen in het programma.
Ten eerste lijkt het mij dat je de verkoper doorlicht en dat ook doet met het paard wat je op het oog hebt (d.m.v. een keuring). Persoonlijk kies ik er voor om ook een paard van €1.000,- in ieder geval te laten bekijken door een door mij gekozen paardenarts. Als ik dan te horen krijg dat die optie er niet is, omdat er 1) geen eigen DA het terrein op mag en/of 2) het paard niet van het terrein af mag, dan gaan er bij mij alarmbellen rinkelen. En hoe lief dat paard dan ook keek, ik had hem laten staan.
Daarnaast vind ik ook dat de woordvoerders in het programma zich wat meer in de paarden had mogen verdiepen.
Zoals de advocaat, de beste man doet zijn werk, maar bijster veel verstand van paarden heeft hij ook niet. Dan had * beter een advocaat kunnen inschakelen die wel verstand van paarden heeft. Maar imo heb je dan wel weer de kans dat de advocaat je dan door heeft (kan zo'n advocaat je dan eigenlijk laten 'vallen'?).
Maar ook de woordvoerders van de dierenbescherming en VEP kwamen met sommige stukken nogal onwetend over.
Al met al had er imo toch wat meer inhoudelijke informatie op genomen mogen worden in het programma, dan was het voor mij iig overgekomen alsof ze zich eerst verdiept hadden in de paarden. Nu mis ik dat gevoel hier en daar.
Al met al hoop ik dat deze dame die niet genoemd mag worden mag branden in de hel.
Nederland wordt steeds acoscialer, zie hier het resultaat.
helemaal mee eens....
Had meer van Alberto verwacht na al zijn andere operaties!