als er zo boe geroep word wanner het lager is dan Charlotte dan weet je dat het duitsers zijn in het publiek haha
_FD schreef:Ik vind het alleen zo apart dat als je met doping bent betrapt dat je dan toch altijd nog op zo'n grote evenementen mag meedoenNou, even terug in de geschiedenis hoor, haar verklaring was mij zo klaar als een klontje en heel plausibel!
Cowgirl schreef:Littera schreef:Ik las Unox en vroeg me al af wat dat met caps te maken had. Nou ja...ze hebben wel caps alleen van ander materiaal en meer geschikt voor in de winter.Extra warme caps.
xChanelx schreef:Nou, op naar de score en dan ga ik er vandoor Idem hier. Mijn olympische pony's nog even voeren en vertroetelen .
89.071 voor Isabell Werth en een 2e plaats.Dus goud voor Charlotte Dujardin en Valegro met 93.857! Zilver voor Isabell Werth. En brons voor Kristina Bröring-Sprehe.
Dallista schreef:Ze laten haar echt niet weg gaan zonder individuele medaille...Wat triest eigenlijk als je dit kan zeggen tijdens het sporten... het zou om de prestaties moeten gaan, niet om de naam.
Jawel, boe geroep.Eigenlijk bizar dat iemand met zo'n fouten, zoals gewoon stilvallen in een piaffe, alsnog zilver scoort.