saskiakefie schreef:Zijn er dan ook mensen die GEEN prijs hebben? Het leuke van een tombola is dat iedereen een prijs wint
Ik moet toch maar eens de kleureninstellingen van mijn beeldscherm checken denk ik, hier zijn alle namen wit ipv geel
saskiakefie schreef:Zijn er dan ook mensen die GEEN prijs hebben? Iedereen heeft prijs aangezien het een tombola isMaar nog niet alle prijzen, die in de eerste trekking zijn uitgedeeld, zijn genoemd
YellowGray schreef:Ik moet toch maar eens de kleureninstellingen van mijn beeldscherm checken denk ik, hier zijn alle namen wit ipv geel Hier zijn alle namen YellowGray.
Iris82 schreef:YellowGray schreef:Ik moet toch maar eens de kleureninstellingen van mijn beeldscherm checken denk ik, hier zijn alle namen wit ipv geel Hier zijn alle namen YellowGray. Heb jij die streep door je os gezet?
Iris82 schreef:YellowGray schreef:Ik moet toch maar eens de kleureninstellingen van mijn beeldscherm checken denk ik, hier zijn alle namen wit ipv geel Hier zijn alle namen YellowGray. Jou OS +1!!!
Ik kan mn onderschrift niet meer veranderen, maar heb wel mazzel dat ik nog ff die ene enter optijd kon verwijderen..
_lauraaa_ schreef:Ik bok nu mobiel dus ik kan mijn ondertitel niet lezen. Iemand een idee wat er staat ?April fooled!
_lauraaa_ schreef:Ik bok nu mobiel dus ik kan mijn ondertitel niet lezen. Iemand een idee wat er staat ?April fooled!
whahahaha lol moest erg lachen om de pb die ik had gehadmijn onderschrift is lekker niet verandert lekker puh
_lauraaa_ schreef:Ik bok nu mobiel dus ik kan mijn ondertitel niet lezen. Iemand een idee wat er staat ?Kan je wel je avatar zien? er staat tekst bij je avatar, niet in je onderschrift
Hebben jullie het OS van Bart trouwens al gezien??! Hij had om te testen op de rode knop gedrukt en is vergeten zichzelf uit de lijst te halen.Hij heeft nu net zo'n prachtig onderschrift als een aantal van jullie
_lauraaa_ schreef:Ik bok nu mobiel dus ik kan mijn ondertitel niet lezen. Iemand een idee wat er staat ?April fooled !