F_Orumster schreef:Nicky1963 schreef:(Quote) UPDATE PAARDENVEILING:
Piepvandaag is in gesprek met de curator, deze kan niets toezeggen maar hij deelt de zorgen om de paarden en hij wil meedenken over een oplossing voor paarden die kwetsbaar zijn.
Voor Kenzo, Frits, Guus en First zijn fantastische opvangplekken geregeld, stop dus svp met bieden op deze paarden. Speciale aandacht ook voor Wedford, een goed thuis is beschikbaar maar de prijs loopt (te) hoog op, we hopen dat mensen zich realiseren dat Wedford blijvend ongeschikt is voor de sport en dat hij een lang en kostbaar medisch traject nodig heeft. Help ons door dit bericht te verspreiden en lid te worden van Piep! Dank! (Unquote)
Dit lijkt me al met al goed nieuws, vooral dat men zich zorgen maakt over Wedford en zijn toekomstige eigenaars. Hopelijk kan dit paard, ondanks alle vervelende invloeden van Piep en kornuiten, een echt passende toekomst tegemoet. Lang kostbaar medisch traject, eeuwige groene weides...... time will tell. Maar een ding weet ik zeker: lid worden van Piep en trawanten doe ik niet.
Heeft Piep kinderen in dienst? Trieste opmerking zeg.
?